IRL info
Namn: Zacharias (Zache)
Ålder: 17
Kön: Kille
Fritid: Vara med polare, skola
Vart befinner du dig i Norden: Stockholm, hufvudstaden
Har du vent: Ja, ventrilo mix + 3.01
Har du mic: Ja
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: X
Vilka tider kan du raida: Vardagar, ~18-19.00 till 23.00, möjligen lite senare, men vill inte vara helt död morgonen därpå. Helger: ~18-19.00 till hur länge som helst egentligen.
Ingame info
Character namn: Zama
Class / Race: Orc, Shaman
Spec: Restoration
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Ja, absolut, vill ju mycket gärna vara DPS, men shaman DPS är ju tyvärr inte särskilt uppskattat.
Din roll i raiden: Heala, lägga tots, vara schysst mot övriga raid members, och försöka att hjälpa pusha guilden till en bättre progress varje raid.
Attunements: MC, Karazhan, dom enda man egentligen kan tänkas behöva numera, eftersom dom ska ta bort MH och BT attunement, såvida man inte vill göra old school instancer.
Pre-tbc raid exp: ZG (Full) AQ20 (Full) MC (Full) AQ40 (1 boss, första)
Tbc.raid exp: Karazhan (Full), ZulAman (Hela utom ZulJin), Gruuls Lair (Full), SSC (Hydross & Lurker) TK (Void reaver). Kan såklart också läsa på tactics om det önskas till någon ny encounter, på wowwiki eller nått.
Spel tid på din char Total/på 70: 40 days, 20 på 70
Professions: Alchemy (375 - Transmute master) / Herbalism (375)
Varför du vill joina Lyrical: Jag tycker det här verkar som en riktigt trevlig guild, med schyssta members och en bra progress. Verkar också som att ni pushar eran progress till max varje raid, fick t.ex höra att ni one shotta nästan alla bossar i ZulAman idag (fredag)
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Ja, allt möjligt. På AlAkir har jag vart med i convicted, the stuff of legend, o eternal pain, som seriösa guilder. Anledningen till att jag lämnat dom är att jag har slutat spela på gubben, eller, i mitt tycke, oschyssta raid leaders, dock bara i dom två sistnämnda.
Armorylänk: Armory har ju en viss tendens att bugga upp sig lite, för ovanlighetens skull. Iallafall, här är mina base stats:
BH: 1830
MP5: 120 (while casting)
Mana: ~10 500
Spell Crit: ~12-13%
HP: Drygt 8 000.
Har också en bra set bonus på mina t4, som gör att mitt mana spring tot blir bättre
Ytterligare fakta: Det här verkar vara en bra guild, med dedikerade members, bra och växande progress, och bra ledarskap. Jag har också en kompis i guilden, grovt, vi levlade tillsammans sen ca. lvl 45. Han är nu hunter CL (om jag inte minns fel) . Jag kmr kunna bistå med en schysst attitud, både i raids och i guild chaten, och lyda regler o.s.v. Aja, det var nog allt för mig, tack o hej, om det är nått jag glömt, kontakta mig in-game för info
hej svejs <3