IRL info:
Namn: Oscar
Ålder: 15
Kön: Man
Fritid: fotboll/simning/wow
Vart befinner du dig i Norden: Alingsås/Gbg
Har du vent: Yes
Har du mic: Japp
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:
Vilka tider kan du raida: Jag gjorde en apply tidigare här för några veckor sen men med avslag. Så här igen så har jag fortfarande mycket prov i slutet av terminen så kan inte raida då, men vid sommarlovet kan jag vara med, även nu när jag har tid om ni skulle lacka spots.
Ingame info
Character namn: Droodzordin
Class / Race: Tauren Druid(Male)
Spec: Restoration.1650 bonus. Runt 400 mer än för 3 veckor sen.
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Japp, men föredrar att heala med denna.
Din roll i raiden: Healer
Attunements: Inga behövs.
Pre-tbc raid exp: Zg
Tbc.raid exp: kara,za,gruul,maggy - clearade
Spel tid på din char Total/på 70: Runt 25 dagar pga att detta är en alt som nyligen dingade.
Professions: Inga bra alls.bara låga.
Varför du vill joina Lyrical: Därför att det är en svensk guild som jag har hört är nice och trevlig, och raidar och några som pvp:ar lite också, vilket passa mig perfekt.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: last Warning och flera småguilder, leftade för att det var mycket snack men hände aldrig något, bara stod stilla. Känner du någon i Lyrical: Nja känner nog ingen speciellt eller så, men snackat med många/kört instancer.
Armorylänk: Just nu så har jag lite internetproblem så får inte upp armory så jag kan copya armorylinken. Men detta var all info ungefär.
Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Nja, bara att jag som person har bra humor och inte blir småtjurig för att någon skojar på min bekostnad, jag hjälper gärna till med instancer/quests om någon behöver hjälp, och sen också att druiden är under uppgearning just nu, så om några veckor kanske jag har runt 1800 bonus.1650 just nu.