Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 restoration druid

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Droodzor
Gäst




70 restoration druid Empty
InläggRubrik: 70 restoration druid   70 restoration druid Icon_minitimelör 26 apr 2008, 2:26 pm

IRL info
Namn: Oscar
Ålder: 15
Kön: Kille
Fritid: Spela WoW,va med mates RL.
Vart befinner du dig i Norden: Sverige, Alingsås,nära gbg.
Har du vent: Kan fixa lätt.
Har du mic: jupp.
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: Ja,e bara halvt retarded,inte helt:P
Vilka tider kan du raida:Här klämmer skon lite för mig, just nu i slutet av skolterminen så har jag grymt mycket prov och läxor så jag kan inte raida förrän sommarlovet, skulle också vilja tillägga att jag är mest en pvp spelare, som har experience på 2000 rating(fast med mainen,rogue). Så jag kan vara en tillgång i pvp.n för er kanske, med druiden nu då, som jag skall geara upp. Dingade 70 för en vecka sen och då speccade jag resto, har 1200 healingbonus just nu.








Ingame info
Character namn: Droodzordin
Class / Race: Tauren Druid,Male
Spec: Restoration. Din roll i raiden: Hela
Attunements: Tja, på druiden har jag inga atm , pga att jag nyligen dingade.
Pre-tbc raid exp: Zg,Mc.
Tbc.raid exp: Kara,Gruul.
Spel tid på din char Total/på 70: Totalt:12 dagar. på 70:runt 3
Professions: Mining bara atm,pallade inte riktigt med det i början, ska nog fixa upp minningen och ta skinning.
Varför du vill joina Lyrical:Letar efter en helsvensk guild(eller nordisk) som raidar och lirar pvp. Ha skoj tillsammans med guildmates är ju hela saken med WoW tycker jag. Jag tror även att jag skule kunna tillföra mera socialt. En sak till: jag hjälper alltid till i instancer eller i pvp om någon guildmate behöver hjälp, om jag har tid innan jag måste logga dock:p
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Än en gång så dingade ju jag nyligen 70, men har vart med Nokturnia och Last Resort, leftade pga att det stod stilla hela tiden, inga guild arena teams eller raids, det var riktigt dött helt enkelt.
Känner du någon i Lyrical: Ryback som jag för några dagar sedan lirade 3on3 med, och så har jag även snackat socialt med många i ert gille. Aja det var vad jag hade att erbjuda, HF.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




70 restoration druid Empty
InläggRubrik: Sv: 70 restoration druid   70 restoration druid Icon_minitimelör 26 apr 2008, 3:41 pm

sry men du har inte gear för ssc/tk....avslaget
Till överst på sidan Gå ner
Droodzor
Gäst




70 restoration druid Empty
InläggRubrik: undring   70 restoration druid Icon_minitimelör 26 apr 2008, 4:36 pm

Jag förväntar mig verkligen inte att få vara med på raids med detta gear, men vad krävs för att kunna joina tills man gearat upp / under tiden man gör det, bara för att göra heroics och sådant tillsammans och socialt umgänge?
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 restoration druid Empty
InläggRubrik: Sv: 70 restoration druid   70 restoration druid Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
70 restoration druid
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 restoration druid
» Zama - 70 restoration Shaman
» Druid aply :)
» feral druid
» Resto Druid

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: