Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Resto Shaman

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Stohrmst
Gäst




Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitimemån 01 sep 2008, 2:54 pm

IRL info
Namn: Anton
Ålder: 20
Kön: Man
Fritid: Skateboard, trummor, vännerna.
Vart befinner du dig i Norden: Sverige, Helsingborg.
Har du vent: Ja
Har du mic: Ja
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: -
Vilka tider kan du raida:

Måndag 18:00-00:00
Tisdag 18:00-00:00
Onsdag 18:00-00:00
Torsdag 18:00-00:00
Fredag 18:00-00:00
Lördag 18:00-00:00
Söndag 18:00-00:00


Ingame info
Character namn: Stohrmstraik
Class / Race: Tauren/Shaman
Spec: Resto (0/6/55)
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Självklart, jag har även bra enhancement gear.
Din roll i raiden: Raidhealer.
Extern information såsom WowWebStats osv. (inte armorylänk): ?
Pre-tbc raid exp: MC/ZG
Tbc.raid exp: KZ, GRUULS, MAGGY, TK 3/4, SSC 5/6, MH 5/5, BT 4/9.
Spel tid på din char Total/på 70: 21 dagar och 2 minuter Razz
Professions: Enchanting/Jewelcrafting
Varför du vill joina Lyrical: Jag gillar att ni är en svensk guild och att ni ligger på realmen Al'Akir eftersom att jag ska förflytta mig dit.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Púrity på Dragonmaw PVP (EU)
Känner du någon i Lyrical: Nej.
Armorylänk:

Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Jag är nyvarande på realmen Dragonmaw PVP (EU) men ska förflytta pga andra vänner på realmen som flyttat dit. Jag har spelat wow mycket längre än 21 dagar, btw. Jag har haft flera karaktärer före denna.
Till överst på sidan Gå ner
Hiahexan




Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-07-07
Ålder : 38
Ort : Miatorp a.k.a Hiatorp !

Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitimemån 01 sep 2008, 3:57 pm

Tjo. Jag gillar att du är från Helsingborg (vilket jag och 2 RL polare till är) och hjälp till oss att bevara skånskan på ventrilon från alla stockholms brats och stureplans profiler Very Happy.
Till överst på sidan Gå ner
Stohrm
Gäst




Resto Shaman Empty
InläggRubrik: HAHA!   Resto Shaman Icon_minitimemån 01 sep 2008, 4:19 pm

Haha, jag ställer gärna upp med det! Smile
Men först och främst måste jag bli medlem i guilden. Annars kan det bli lite svårt.

För att förtydliga, så fort ni ger mig ett klartecken att jag får joina er guild så fixar jag över min karaktär!
En annan sak, jag ska byta namn när jag kommer över och kommer att posta mitt nya namn här i forumet så ni vet vem jag är.
Till överst på sidan Gå ner
Hiahexan




Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-07-07
Ålder : 38
Ort : Miatorp a.k.a Hiatorp !

Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitimemån 01 sep 2008, 4:42 pm

Hehe vi får se vad allsmäktige uffe säger. du verkar ha Experience enough enligt mig iaf. Ditt gear kan jag inte se för du missade armory länken Razz
Till överst på sidan Gå ner
Uffe

Uffe


Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17
Ort : Holy präst

Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitimemån 01 sep 2008, 5:11 pm

Du ser ju ut att ha fint gear. Men jag uppskattar mer att man är aktiv och satsar p åatt skaffa gear även utanför raiderna. Du har ju tillexempel shard of the witous när Gavel av naru blessing ger minst 100 + healing mer. Jaja det finns Mp/5 på maiden macen men man har ju en hjärna att tänka med ochså.

Jag ställer hårda krav och räknar med att rekryter satsar hårt. Det innefattar att man har bästa badgegearet ifall inte det nuvarande gearet är bättre(ja jag kräver puggande, det är roligt med idioter om man har lite humor). Du ska även ha de proffesions som gynnar raidet bäst inte din egen ekonomi. Jag har undantag för enchanting som är lite sämre än alkemi men ändå tillräckligt bra. Men 200 skill i jewelcrafting är = byte till leatherworking.

Du ska även vara uppmärksam på nya rön om hur du ska spela din klass på tillexempel http://elitistjerks.com/forums.php och andra ställen där en massa nördar håller hus. Det betyder inte att allt som står där är sant så du får testa dig fram.

Känns det som en rolig utmaning så skapa dig en karaktär på Alakir och whispra Ulfekman eller skabbolina så tar vi ett samtal på venten. Kan du inte prata på venten så kan du fara åt helvete.
Till överst på sidan Gå ner
Skabbo




Antal inlägg : 244
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 36
Ort : Västerås

Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitimemån 01 sep 2008, 5:24 pm

Uffe är faktiskt lite snäll innerst inne
Till överst på sidan Gå ner
otuktsman

otuktsman


Antal inlägg : 183
Registreringsdatum : 08-03-31
Ålder : 33
Ort : Din mammas bög?!

Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitimemån 01 sep 2008, 5:25 pm

fast man får gräva ganska djupt
Till överst på sidan Gå ner
http://www.2girls1cup.com
Skabbo




Antal inlägg : 244
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 36
Ort : Västerås

Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitimemån 01 sep 2008, 5:26 pm

Om gräva räcker.. jag hade nog inte gett mig på den uppgiften utan sprängmedel
Till överst på sidan Gå ner
Stohrm
Gäst




Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitimemån 01 sep 2008, 5:28 pm

Problemet med mitt badge gear är att min förra guild ÄR retards och tilllät inte puggande vilket gjorde att vi inte fick göra heroics för än våra tanks kom online vilket var 5 min före raidet. (Detta är ännu en anledning till att jag vill byta guild).
Jag har 62 badges och skiter i ringen och satsar på macen atm. eftersom att, precis som du sa, den ger 100+ healing.

Jag accepterar dina krav. Jag byter genast till leatherworking och fixar slagsmåls trumma.

Min karaktär är redan på väg över till er eftersom att alla mina vänner fick för sig att byta nu också, så jag kommer online senare ikväll så vi kan ta ett snack. För övrigt så kan man inte prata med mig samtidigt som jag trycker ner min hotkey för snack så hållkäften när jag snackar annars blir det rundgång. Under raids håller jag käft och skriver på tangetbordet till nästa löning då jag ska införskaffa mig ett nytt ljudkort.
Till överst på sidan Gå ner
Hiahexan




Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-07-07
Ålder : 38
Ort : Miatorp a.k.a Hiatorp !

Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitimemån 01 sep 2008, 5:51 pm

Skabbo sa: "Om gräva räcker.. jag hade nog inte gett mig på den uppgiften utan sprängmedel"

HAHAHA lätt inte ! Jag hade nog fan plockat fram gregers shadowbolts och antalet flaskor vodka till uffe för denna uppgift för att mjuka upp han lite. Och jag är tveksam om ens detta räcker...
Till överst på sidan Gå ner
Uffe

Uffe


Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17
Ort : Holy präst

Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitimemån 01 sep 2008, 5:53 pm

Det kan ju vara värt ett försök...


Storm vi raidar mellan 19:30 och 23:00. Pma mig strax efter 23:00 eller innan 19:30
Till överst på sidan Gå ner
galenvrålare

galenvrålare


Antal inlägg : 123
Registreringsdatum : 08-02-18
Ålder : 35
Ort : Trbg

Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitimemån 01 sep 2008, 11:12 pm

uffe är en vacker människa inerst inne... låååångt inne, bara du inte gör SP eller UB så är det lungt <3 ./löve
Till överst på sidan Gå ner
Uffe

Uffe


Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17
Ort : Holy präst

Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitimetis 02 sep 2008, 12:48 am

Puss i ljumsken på dig galen....
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman   Resto Shaman Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Resto Shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 resto shaman
» Resto shaman
» Resto Shaman
» 80 resto shaman
» Resto shaman apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: