Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

80 resto shaman

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Clydedon
Gäst

80 resto shaman Empty
InläggRubrik: 80 resto shaman   80 resto shaman Icon_minitimeons 26 aug 2009, 9:16 pm

Din karaktär
Namn: Clydedonovan
Klass och spec: Shaman, restp
Länka gärna från wowhead, wowdb eller liknande sidor om du har en annan spec än vad du har på wowarmory.
Armorylänk: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Clydedonovan
Logga ut i ditt PvE-gear för att underlätta för oss. - Speccen är elem på armory, speccade om för att boosta en polare..men jag resto annars..

Om dig
Ditt namn: Johan Strömbäck
Din ålder: 23
Var befinner du dig: Bor i Örnsköldsvik drygt två timmar nedanför Umeå
Förstår du skriven och talad svenska: jajjamen Smile

Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP Jag har 10mbit fiber, och datorn är tillräckligt bra för att wow ska funka :p

Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner? Jadå jag har ventrilo och mic och grejer Smile

Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare.

Jag kan raida alla dagar utom fredag och lördag, då brukar jag försöka komma ifrån datorn så mkt som möjligt :p atm så jag är arbetslös..eller jobbar extra då och då men slutar oftas 16-17 ungefär

Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama?

Kommer ifrån Stormreaver, lämnade den servern för att den var totalt värdelös..sista guilden jag var med i var casual med ca 1 raid i veckan, pallade inte det

Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det?
Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför? Jag har dödat allt i pre-tbc och i tbc..Clearat naxx 25 och OS/Malygos/VoA 25, Kört lite Ulduar 25 också
Playtime: Har spelat olika chars..men har spelat på shamanen sen tbc ungefär
Pre-WotLK experience: Läs ovan

Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid? Jag använder mp5 mat och brukar använda flasks
Har du några WWS-loggar vi kan kolla på? Nej
Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning. Nej

Känner du någon som spelar i Lyrical redan? Nej är riktigt ny på den här servern Smile men är irl polare med Butters som också gjort en apply hit Smile

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig? Ni är svenskar, så det blir som roligare att raida så :p

Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss! Tror själv att jag är en rätt så bra healer :p ger aldrig upp..gillar progress raids osv..galen i first kills haha :p
Till överst på sidan Gå ner
Clydedon
Gäst

80 resto shaman Empty
InläggRubrik: Skrivarn   80 resto shaman Icon_minitimeons 26 aug 2009, 9:20 pm

Skriver ju som ett jävla mongo..

Playtime: kan spela från typ 17:00 till 00:00 eller längre

Har du tagit pauser....: Jo jag tog ett par pauser innan tbc..efter det så har jag nästan spelat konstant :p
Uffe

Uffe

Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17

80 resto shaman Empty
InläggRubrik: Sv: 80 resto shaman   80 resto shaman Icon_minitimetor 27 aug 2009, 1:05 am

Prata med Illan eller ulfekman när du kommer online.
galenvrålare

galenvrålare

Antal inlägg : 123
Registreringsdatum : 08-02-18
Ålder : 36

80 resto shaman Empty
InläggRubrik: Sv: 80 resto shaman   80 resto shaman Icon_minitimemån 31 aug 2009, 9:11 am

Var snäll att logga ut i din resto gear och din resto spec, så blir jag klad hest.
Sponsored content

80 resto shaman Empty
InläggRubrik: Sv: 80 resto shaman   80 resto shaman Icon_minitime

80 resto shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto Shaman
» 70 resto shaman