Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Dearty - 70 Mage

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Dearty
Gäst




Dearty - 70 Mage Empty
InläggRubrik: Dearty - 70 Mage   Dearty - 70 Mage Icon_minitimelör 13 sep 2008, 7:30 pm

Din karaktär
Namn: Dearty
Klass och spec: Mit nuværende specc er frost men har tænkt mig at respecce arcane/fire og det gør jeg fordi det simpelthen er imba dmg og min crit chance er også ret vild med det specc
Armorylänk:
Logga ut i ditt PvE-gear för att underlätta för oss.

Om dig
Ditt namn: Christian Laursen
Din ålder: 17
Var befinner du dig: Danmark
Förstår du skriven och talad svenska: Ja

Din hårdvara och uppkoppling : Intel core 2 6600 @ 2400 ghz og 4mb internet i download og 2mb i upload mener jeg. Der er ihvertifald ingen problemer med at kører wow har sådan nogenlunde konstant fps på 100. Har et geforce 7600 mener jeg


Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner? Ja jeg har vt men desværre ingen mic

Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare.
Jeg kan raide alle dage undtagen tirsdag og nogen gange fredag.

Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama?
Er lige migrated fra Ravencrest, men der var jeg i nogle guilds der hed unnamed og brute force og nogle andre. De fleste af guildsne lukkede, så der var ikke rigtig noget drama og tro mig jeg er ikke en af de der dramaqueens


Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det? Jeg har cleared kara/gruul/mag/ssc(4/6)/tp(1/4)
Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför? Havde pause i et måned eller sådan noget men det var kun fordi jeg havde så meget at se til.
Playtime: 77 days


Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid? Til raids er jeg altid godt forberedt har masser af pots, elixir osv. og penge er intet problem.

Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning. Nope

Känner du någon som spelar i Lyrical redan? Nope

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig? Jeg tror det er en god guild for mig fordi jeg har tænkt mig at komme langt i pve og den her er allerede godt igang.

Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss!
Jeg tror jeg er den rette spiller for Lyrical pga jeg er seriøs og motiveret spiller der leverer sin del i raidet og selvfølgelig imba dmg
Till överst på sidan Gå ner
Whiskas

Whiskas


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-06-14

Dearty - 70 Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Dearty - 70 Mage   Dearty - 70 Mage Icon_minitimelör 13 sep 2008, 7:50 pm

Hej där,

Ganska fullt på mages atm. Sen din gear är inte riktigt på den lvl vi raidar. Men det är Skabbo bestämmer han kommer nog höra av sig här snart. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Skabbo




Antal inlägg : 244
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 36
Ort : Västerås

Dearty - 70 Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Dearty - 70 Mage   Dearty - 70 Mage Icon_minitimelör 13 sep 2008, 9:48 pm

Jag har precis plockat in en ny mage och vi har för tillfället fullt, dessutom är du för ung då vi har en 18 års gräns.
Så tyvärr måste jag ge dig avslag.
Till överst på sidan Gå ner
Dearty
Gäst




Dearty - 70 Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Dearty - 70 Mage   Dearty - 70 Mage Icon_minitimesön 14 sep 2008, 12:54 am

Jeg er 18 om et par måneder og jeg kan virkelig ikke se hvad et par måneder kan gør af forskel
Till överst på sidan Gå ner
Mirtha




Antal inlägg : 47
Registreringsdatum : 08-02-22

Dearty - 70 Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Dearty - 70 Mage   Dearty - 70 Mage Icon_minitimetis 16 sep 2008, 12:55 pm

Aven om det varit ett par manader senare och vi inte varit fulla pa mages skulle tyvarr varken din raiderfarenhet eller gear motsvara det kontent som vi for tillfallet raidar.

Vi progressar in i SWP och maste darfor stalla hoga krav pa de som spelar, och din raiderfarenhet motsvarar inte de krav vi ar tvungna att halla om vi vill forsoka komma nagonstans, du har stamina enchant pa bracers, resilience gem i neck och av nagon anledning MSD istallet for CSD.. Utover detta har du varken de badge- eller craftableupgrades som finns tillgangliga for dig (Chest, byxor, bracers och ring osv).

Ett annat tips ar att den specc som gang efter gang blivit bevisad ha hogst TC DPS ar 2/48/11, ingen ide att blanda in arcane;P

Lycka till med att hitta ett gille som passar dig.


edit, html:@
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Dearty - 70 Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Dearty - 70 Mage   Dearty - 70 Mage Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Dearty - 70 Mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 mage
» Mage
» Pansartors - mage
» 70 Undead Mage
» Mage apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: