Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 Undead Mage

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




70 Undead Mage Empty
InläggRubrik: 70 Undead Mage   70 Undead Mage Icon_minitimetor 13 mar 2008, 9:28 pm

Hejsan. Jag heter kristoffer och är en kille på 15 år som skulle vilja joina Lyrical. På fritiden spelar jag hockey och wow. Jag bor i stockholm på en ö som heter ekerö. Jag har vent 3.1 och en mic. Jag kan raida nästan alla dagar i veckan mellan 17-24 Om det är något speciel så jag inte kan raida medelar jag det såklart. Min gubbe på wow heter woxy och är en 70 undead mage. Jag är frost atm och är villig att specca om om det värkligen behövs. Annars skulle jag vara tacksamm om jag fick stanna som frost för jag gillar min specc. Min roll i raiderna är att dps'a ner dom stora bossarna för att ge guildet bättre gear. Jag är Attuned för alla heroics,kara attuned. Jag har inte raidat med denna i 60 för att jag tog up den efter tbc. Min raid exp med tbc är Kara,gruul,TK,ZA Och SSC. Jag har spelat i 12 dagar på 70 lite drygt. Jag är 375 i tailor och kan göra spellstrike pants och lite annat gött för healers. Jag vill joina Lyrical för att jag har märkt att alla därifrån har varit trevliga och glada och sen fick jag idag reda på att det var ett svenkskt guild så det var ett stort plus i kanten. Jag vill även joina för att jag älskar att raida och spela med andra. Mitt tidigare guild var Next Superne. Jag vill inte drirekt leava Next Superne men under denna vecka har maintanken varit sjuck och många av våra members har leavat så guildet håller på att falla ihopp. Det leaver bara mer och mer varje dag. Jag känner faktiskt ingen i Lyrical jag har bara pratat med några. Min armory länk är http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Woxy.

Jag hoppas att ni behöver mig i guildet och att jag får vara med om alla roligta saker ni kommer göra i frammtiden Smile
Till överst på sidan Gå ner
nax

nax


Antal inlägg : 38
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 33

70 Undead Mage Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Undead Mage   70 Undead Mage Icon_minitimetor 13 mar 2008, 10:13 pm

tyvärr så platsar du inte atm, + vi har en mall man ska följa så vore roligt om du skulle gjort det till och börja med,

vi har nog med activ mages för tillfället så du får gärna applya sen när du har lite gear som passar in på våra förväntningar

// nax the mage classleader
Till överst på sidan Gå ner
 
70 Undead Mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Deffan - 70 undead mage app
» Undead priest!
» 70 Undead Warlock
» 70 mage

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: