Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Deffan - 70 undead mage app

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Deffan
Gäst




Deffan - 70 undead mage app Empty
InläggRubrik: Deffan - 70 undead mage app   Deffan - 70 undead mage app Icon_minitimefre 11 apr 2008, 8:23 pm

Irl info
Namn: Thomas
Ålder: 20
Kön: Heterosexuell man
Fritid: Hela tiden, eftersom jag är arbetslös. Håller varken på med undervattenrugby eller fickpingis.
Vart befinner du dig i Norden: Bor på gränsen mellan småland och östergötland
Har du vent: Avässt
Har du mic: Jajjemen

Vilka tider kan du raida:
Vardagar: Hela dagarna i nuläget. Föredrar att slagga vid 12 tiden.
Helger: Brukar vara lite busy och hänga med polare men annars så.


Ingame info
Character namn: Deffan
Class / Race: Undead Mage
Spec: 4/46/11 något i den stilen.
Är du villig att specca om om det skulle behövas: I helv... erm javisst! Very Happy
Din roll i raiden: Spruta skada på stora saker utan att spruta för mycke så att raiden blir nersprutad. Decursa lite konstiga saker och duka bord.
Attunements: din mamma?
Pre-tbc raid exp: MC, BWL, AQ och NAXX till och med maexxna (som prälle). Även alla utomhusbossar och mindre instancer.
Tbc.raid exp: Allt från Kara till mother shazzrah på prästen. Kara, gruul, magtheridon på magen, har även tankat på maulgar!
Spel tid på din char Total/på 70: 26 dagar totalt och drygt 8 dagar på 70. Lite mera på prästen Laughing
Professions: Har låg lvl mining och skillade upp tailoring härom veckan
Varför du vill joina Lyrical: Eftersom jag är fulkomligt less på att raida som präst och ganska trött på klassen i övrigt. Bangers och hallon e i denna guilden och det verkar vara en allmänt trevlig atmosfär. Ni har kommit lagom långt för att jag inte ska ligga så efter med craftad gear.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: På min mage har jag bara varit i DarkStorm som alt karaktär. På min prälle har jag varit i några fler guilder. Jag är lite för lat för att skriva ner dem, men vill ni veta så kan jag lägga till det.
Känner du någon i Lyrical: Bangers, hallonbåt och sen körde jag en ZA med endel av er igår på min präst.
Armorylänk: Inte mycket å ha. Antagligen så har han pvp gear på. Inte så superbra gear kan jag ju säga men håller på och craftar grejjer.Har matsen till belt of blasting om någon skulle vilja hjälpa till och crafta. Kan fixa spellfire/spellstrike, men diggar personligen inte dom setten så mycket. Fixar s3 staven nästa vecka (behöver bara min personal) och tänkte med detta bli spellhit cappad.

Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Min mage är inte min alt. Jag är en icke raidande member av DarkStorm med min präst vilket jag endast fokuserar på pvp med. Har ni några frågor så är det bara att skriva här eller kontakta mig på min präst (Defecto) eller på min mage (Deffan).

Trevlig helg!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Deffan - 70 undead mage app Empty
InläggRubrik: Sv: Deffan - 70 undead mage app   Deffan - 70 undead mage app Icon_minitimefre 11 apr 2008, 8:28 pm

ta inte in honom, håller man varken på med undervattensrugby eller fickpingis så har man ju valt bort allt det goda i livet!!
Riktigt snäll neger som gör som han blir tillsagt och gärna står på alla fyra....
Inte spelat med hans mage men på prästen är han hur farlig som helst så han vet vad han sysslar med!
Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
nax

nax


Antal inlägg : 38
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 33

Deffan - 70 undead mage app Empty
InläggRubrik: Sv: Deffan - 70 undead mage app   Deffan - 70 undead mage app Icon_minitimefre 11 apr 2008, 10:05 pm

prata med mig ingame så jag kan få en bättre uppfattning på allt


//NAX

edit: antagen för länge sen
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Deffan - 70 undead mage app Empty
InläggRubrik: Sv: Deffan - 70 undead mage app   Deffan - 70 undead mage app Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Deffan - 70 undead mage app
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Undead Mage
» Undead priest!
» 70 Undead Warlock
» 70 mage

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: