RL info
Namn:Fredrik Bäck
Ålder:19
Kön:Man
Fritid:Ja man skulle ju kunna kalla mig ar
Vart befinner du dig i Norden:
Har du vent: Ja.
Har du mic: Ja.
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:
Vilka tider kan du raida:
Måndag Hela natten
Tisdag Hela natten
Onsdag Inte alls, träning
Torsdag Hela natten
Fredag Blandat, BIRA BIRA BIRA.....ja ni förstår
Lördag Se ovan
Söndag Kan raida från klockan 20,00 och framåt
Ingame info
Character namn:Rafali
Class / Race:Mage/troll
Spec: 2/48/11
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Helt klart!
Din roll i raiden: Att lyssna på vad jag blir tilldelad att göra, spruta ut skada utan att ta aggro samt att bidra till en god stämming i raiden.
Attunements:Saknar MH/BT har i övrigt allt annat
Pre-tbc raid exp:ZG,AQ20,Onyxia,MC,BWL, halva AQ40
Tbc.raid exp: Som mage: KZ,ZA,SSC,TK, MAG
Som druid har jag clearat allt upp till 7/9 BT
Spel tid på din char Total/på 70: 76/16
Professions: Alchemy/Herbalism, funderar på att dumpa Herb
Varför du vill joina Lyrical: Jag har tappat sugen på att raida på min druid och vill komma igång med min mage igen efter att ha legat på hyllan ganska länge. Saknar det sociala som kommer med att vara i en guild, framför allt en näst intill svensk guild (Hi elayas).
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Pre tbc var jag med i RtR, WTF samt Laddad. Och i TBC har det varit Laddad/Plan B/Southfield/Kaviarcobraz. Lämnade i stort sätt alla guilder för att dom mer eller mindre gick in i väggen, och ett antal av dessa guilder har varit småguilder där vi bara var ett tiotal personer.
Känner du någon i Lyrical: Svårt att räkna upp alla jag känner, skulle bli halva guilden men jag känner mig tvungen att säga Puppy eftersom han plev ledsen när Bangers inte räknade upp honom!Lägger till några få till...Puppy,Elayas, Bangers (fy fan), Feg, Uniqe,Snusmurvan,Lolerwarlock,Irninja, Lucalinda(Hi Grold) osv:D!
Armorylänk: Tror inte länken skulle säga så mycket eftersom jag nästan aldrig loggar ut i PVE gear, men jag har craft/kara/za drop standard på mitt gear. Allt är socketat och enchantat.
Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Säger som bangers, jag är hellre en thaihora man plockar fram när hon är önskvärd och sedan gömmer i garderoben så fort hon blivit utnyttjad. Om jag dock får raida så är det all out som gäller med pots/mat etc! (Köping power)