Din karaktär
Namn: Antizimex
Klass och spec: Blood elf Holy paladin
Länka gärna från wowhead, wowdb eller liknande sidor om du har en annan spec än vad du har på wowarmory.
Armorylänk:
Logga ut i ditt PvE-gear för att underlätta för oss.
Om dig
Ditt namn: Tobias Johnsson
Din ålder: 17
Var befinner du dig: Haninge, förort till Stockholm
Förstår du skriven och talad svenska: Japp, född och uppvuxen i sverige.
Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP
2047mb RAM minne, Intel(R) Core(TM)2 Quad cpu Q6600 @ 2.40GHZ, Geforce 9800xf, 50mb/s
Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner?
ja självklart!
Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare.
Jag kan raida alla dagar, mellan 20:00-24:00, dock kan jag bli lite sen på måndagar och onsdagar, men då kan jag raida 20:15-24:00.
Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama?
Har inte varit med i många guilder på Al'akir, transferade över gubben för nån vecka sen. Har dock varit korttids medlem i Embrace, men lämnade för att jag inte blev invitad till raids.
Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det? Har tagit fram till Hodir i Ulduar under den senaste lockouten i både 10m och 25m.
Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför? Inga långtids pauser.
Playtime: 50 days total, 26 dagar spelade på 80
Pre-TBC experience: Har spelat med en annan gubbe i tbc, raidade BT, MH och TK, clearade MH och TK men dock inte BT.
Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid? Använder antingen Flask of frostwyrm eller några intellect pots. Jag har gold så de räcker att köpa många consumables. Gillar att farma ihop pengar.
Har du några WWS-loggar vi kan kolla på? Tyvär inte
Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning. En 80 tauren warrior, 80 gnome warlock. Båda 2 några valorous, men dem är mest inaktiva. Spelar mest på min paladin.
Känner du någon som spelar i Lyrical redan?
Nej tyvär inte!
Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig?
Verkar vara en bra svensk talande guild och vill gärna hjälpa till med progress i Ulduar.
Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss!
Jag presterar alltid, älskar att tävla med folk på "healing done". Är aktiv och vänlig i guildchat och i raids. Tycker att ni har tagit med allt som behövs