Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Holy/shadow Priest

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Neéj
Gäst




Holy/shadow Priest Empty
InläggRubrik: Holy/shadow Priest   Holy/shadow Priest Icon_minitimemån 07 jul 2008, 3:01 pm

IRL info
Namn: Andreas Joelsson
Ålder: 18
Kön: Man
Fritid: Vänner och wow typ Wink
Vart befinner du dig i Norden: Vänersborg, 7 mil norr om Göteborg.
Har du vent: Japp
Har du mic: Jarå
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: Är svensk
Vilka tider kan du raida:

Måndag 18:00-3:00
Tisdag 00:00-00:00
Onsdag 18:00-3:00
Torsdag 18:00-3:00
Fredag 00:00-00:00
Lördag 00:00-00:00
Söndag 18:00-3:00


Ingame info
Character namn: Neéj
Class / Race: BE Priest
Spec: Olika från dag till dag, mestadels discipline nu för tiden dock, har nämligen börjat spelat mycket PvP.
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Ja, ofc. Discipline Priests är ju inte till någon större nytta i raids Wink
Din roll i raiden: Som holy : hålla raiden uppe så vi slipper whipea. Som shadow: Göra heavy dmg samtidigt som jag hjälper Healers/dps med mer mana vilket gör att de kan maxa sin healing/dmg.
Attunements: Är attuned till alla TBC instancer..
Pre-tbc raid exp: Inget alls, började spela januari 2007
Tbc.raid exp: Började raida med min hunter för lite mer än ett år sedan. Med honom raida jag större delen av TK/SSC (3/4 TK och 5/6 SSC) Men guilden disbanda efter en månad av whipes på Lady Vashj. (hunter namn är Josen btw) Efter det började jag lira på min priest och med honom har jag raidat Full SSC/TK.
Spel tid på din char Total/på 70: Huntern :60 (45 på 70) Priesten : 50 ( 40 på 70)
Professions: Priesten är full skillad Tailorer / enchanter, med bla mongoose och executioner pattern. Hunter är full skillad LW och 300 skills i Engineering.
Varför du vill joina Lyrical: Skulle vara kul att börja raida igen och möta nya bossar i BT/MH. Dessutom är det extra roligt att få göra det i en hel svensk guild.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Var på realmen Spinebreaker med båda charsen innan, migrarade till Al'Akir för bara någon vecka sen. Men senaste guilden var Laid back, leaveade för att jag inte orkade raida 5 dagar/ vecka, vilket var ett måste där.
Känner du någon i Lyrical: Nej, det för jag inte.
Armorylänk:
Till överst på sidan Gå ner
Neéj
Gäst




Holy/shadow Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Holy/shadow Priest   Holy/shadow Priest Icon_minitimemån 07 jul 2008, 3:12 pm

Verkar som armory länken inte funkar så postar den här istället : armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Ne%C3%A9j .. Dock kommer den troligen visa mitt PvP gear. Men i alla fall så har jag 1120 spell dmg som shadow speccad och 2210+ healing som holy speccad
Till överst på sidan Gå ner
 
Holy/shadow Priest
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» En snart migrerad Shadow Priest
» Holy priest.
» Apply - Shadow priest, prot paladin
» Shaarok, Holy Priest

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: