Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Shaarok, Holy Priest

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Shaarok
Gäst




Shaarok, Holy Priest Empty
InläggRubrik: Shaarok, Holy Priest   Shaarok, Holy Priest Icon_minitimeons 12 aug 2009, 7:05 pm

Din karaktär
Namn: Shaarok
Klass och spec: Priest, Holy
Länka gärna från wowhead, wowdb eller liknande sidor om du har en annan spec än vad du har på wowarmory.
Armorylänk:
Logga ut i ditt PvE-gear för att underlätta för oss.

Om dig
Ditt namn: Jonathan Carlin
Din ålder: 18
Var befinner du dig: I mitt svettiga rum hemma hos mamma och pappa en mil utanför Linköping
Förstår du skriven och talad svenska: Ja då de är inga problem,

Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP
Acer Aspire M5201, 4gb Ram, fyrkärnig processor 100MB/s fiber

Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner?
YEs och är van att prata är över vent

Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare.
Går det sista året på gymnasitet, natur. Ganska plugg stark linje så när jag kan raida varierar från vecka till vecka. Men gör jag mina läxor i tid så ska de går bra.

Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama?
Som Lvling guild Momentum. Under tbc tiden var jag med i guilder såsom Rewok & Revolt, Plan B samt annhilation and death.
Nu i Wotlk Crystal Castles samt Embrace. Har inte varit några bekymmer i mina tidigare guilder har lämnat dem på grund av disbandning.


Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det?
Downat i princip det mesta i tbc samt nu I wotlk har jag downat hela naxx samt fram till mimiron i ulduar 10 man.

Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför?
Pauser har tagits på grund utav skolan, de har inte varit långvariga dock.
Playtime: ~ 40 dagar
Pre-TBC experience:
Karazhan, karazhan karazhan, Gruul, TK, ZA,

Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid?
Jag kör med de flasks som krävs för priest samt en mat buff. min ekonomi är stadig gör dailies på två karaktärer dagligen.
Har du några WWS-loggar vi kan kolla på? Nej
Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning.
Droggal en orc hunter som jag spelade mest på under tbc samt pre-tbc tiden, han är basen till mitt wow spelande.
Känner du någon som spelar i Lyrical redan?
Azthac, Sayl, vet att jag har spelat med Elayas och Ulfekman i Plan b, kanske finns några gamla goda lirare där som kommer ihåg mig under namnet Droggal "den misspullande huntern"

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig?
Verkar vara sköna killar som håller en härlig låda, samt inte bara snack utan även verkstad
Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss!
Anser mig själv vara en god raidare som ställer för sina kamrater. Samt ett bonus att jag gärna tycker att vara social I guild chatten Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Shaarok
Gäst




Shaarok, Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Shaarok, Holy Priest   Shaarok, Holy Priest Icon_minitimeons 12 aug 2009, 7:11 pm

Crap glömde armory länk! här är den
Till överst på sidan Gå ner
S
Gäst




Shaarok, Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Shaarok, Holy Priest   Shaarok, Holy Priest Icon_minitimeons 12 aug 2009, 7:12 pm

DEN BUGGAR! haha här ska den vara
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Shaarok, Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Shaarok, Holy Priest   Shaarok, Holy Priest Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Shaarok, Holy Priest
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy priest.
» Holy/shadow Priest
» 70 Priest
» Undead priest!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: