Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Holy priest.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Elon
Gäst




Holy priest. Empty
InläggRubrik: Holy priest.   Holy priest. Icon_minitimesön 29 jun 2008, 5:33 pm

IRL info
Namn: Elon Månsson
Ålder: 18 snart 19 :>
Kön: Man
Fritid: Skola.
Vart befinner du dig i Norden: Sverige, Småland, Växjö.
Har du vent: Ja alla vertioner.
Har du mic: Ja
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: -
Vilka tider kan du raida:

Måndag 17:00-24:00
Tisdag 17:00-24:00
Onsdag 17:00-24:00
Torsdag 17:00-24:00
Fredag 17:00-09:00
Lördag 11:00-11:00
Söndag 11:00-11:00


Ingame info
Character namn: Elon
Class / Race: Präst / Bloodelf
Spec: Holy
Är du villig att specca om om det skulle behövas: ja det är klart men jag lackar gear till shadow har inte mycket mer än 800spelldmg.
Din roll i raiden: Heala, eller vad nu raid ledningen vill ha mig till Smile
Attunements: jadu ingen med denna charen men tack vare blizzard behövs det ju ändå inte. (alla heroics dock.)
Pre-tbc raid exp: Allt. Dock bara 1boss i naxx
Tbc.raid exp: SSC,TK, ZA, KZ, MH, BT Dock har jag raidat allt med min druid (restro,alliance dock även som fearal tank.)
Spel tid på din char Total/på 70: 7dagar och 20timmar.
Professions: Tailoring och Enchantning.
Varför du vill joina Lyrical: Det är en svenk guild som har bra progress. Anledningen varför jag just applyar till er är att jag föredrar att raida med
svenska guilder inte på grund av att jag har problem med engelska utan snarare att det oftast är lättare att få kontakt med folk i guilden och på
så sätt får man mer vänner :>
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Tidigare spelade jag som sagt på darksorrow Allliance men sluta lira där för min bror lirar här på al'akir. Så spelade up prästen här. På al'akir har jag bara spelat i braindead en kompis guild som mest spelar pvp. Lämnat för att jag saknar att pve seriöst.
Känner du någon i Lyrical: Mardib :>
Armorylänk:

Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Om det finns något ni undrar så kan ni bara fråga mig antingen på forumet här eller in game. Tack på förhand /bow
Till överst på sidan Gå ner
Elon
Gäst




Holy priest. Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest.   Holy priest. Icon_minitimesön 29 jun 2008, 5:33 pm

eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Elon
Till överst på sidan Gå ner
Uffe

Uffe


Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17
Ort : Holy präst

Holy priest. Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest.   Holy priest. Icon_minitimemån 30 jun 2008, 12:37 am

Tyvär så är det fullt på prällar.

Kanske återkommer om det finns en plats ledig
Till överst på sidan Gå ner
Elon
Gäst




Holy priest. Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest.   Holy priest. Icon_minitimemån 30 jun 2008, 11:50 am

Min apply är tillbacka dragen pga att jag joinade guilden eaten ! Mvh elon och lycka till med raidandet Wink
Till överst på sidan Gå ner
Elon
Gäst




Holy priest. Empty
InläggRubrik: Aktiv   Holy priest. Icon_minitimemån 11 aug 2008, 11:47 pm

hej jag tänkte på peka att min apply igen var aktiv pga att jag har lämnat eaten anledningen varför jag lämna eaten var för att det fanns en del folk i guilden som jag inte tyckte om. Plus att jag lämnade med dom få jag tyckte om /point flormelis Smile gearen är också förbättrad sen sist
Till överst på sidan Gå ner
coreyi
Admin
coreyi


Antal inlägg : 328
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 34
Ort : ösmo

Holy priest. Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest.   Holy priest. Icon_minitimetis 12 aug 2008, 12:55 am

kommer att kolla din app i morong och prata med Gm skabbo med hör av mig så fort vi kan
Till överst på sidan Gå ner
https://lyrical.swedishforum.se
Skabbo




Antal inlägg : 244
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 36
Ort : Västerås

Holy priest. Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest.   Holy priest. Icon_minitimetis 12 aug 2008, 7:25 pm

Jag har letat efter en holypräst ett tag och du ser lovande ut.. Nu när vår allsmäktige tyrann Ulfekman kommit tillbaka ska jag konsultera lite med honom först.
Till överst på sidan Gå ner
Elon
Gäst




Holy priest. Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest.   Holy priest. Icon_minitimetis 12 aug 2008, 7:27 pm

Låter ju utmärked satt och prata med han i vent innan så man får väl hålla tummarna att han tyckte jag inte lät helt jävla dum i huvet ;P
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Holy priest. Empty
InläggRubrik: Sv: Holy priest.   Holy priest. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Holy priest.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Shaarok, Holy Priest
» Holy/shadow Priest
» 70 Priest
» Undead priest!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: