Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Squim lvl 70 afflicion warlock

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Coool
Gäst




Squim lvl 70 afflicion warlock Empty
InläggRubrik: Squim lvl 70 afflicion warlock   Squim lvl 70 afflicion warlock Icon_minitimeons 02 jul 2008, 10:15 pm

Hej heter Robert kommer från malå ( Norra västerbotten) är 16 år gammal och som ni kanske ser på mitt namn är jag en man!Very Happy

På fritiden gillar jag att vara med kompisar mest med richard (oger), och festa ofc;), och såklart spela wow.

Joo jag har mic och ventrilo och även teamspeak xD,förstår svenska riktigt bra Very Happy

Kan raida i stort sett när som helst.

måndag 24/7
tisdag samma
onsdag samma
torsdag samma
fredag samma
lördag samma
söndag samma förklarar nog saken:)

Min character heter Squim en lvl 70 undead female warlock, speccad affliction,
Är villig att specca om ifall det skulle behövas.

Har alla attunements.

Min roll i raiden är till största delen att göra ett bra jobb med att dps men occkså att lyssna och hålla humöret uppe xD
Har inte raidat pre tbc

Mina raid erfarenheter går upp till tk bara:S, Men jag har kan i stort sett allt om kara,gruul,lite tk,extremt lite inne i ZA , Men ser fram emot att lära mig mer

har spelat 27 days på 70

Enchanting 375/375 Tailoring 375/375

För att jag har länge velat raida med mina kompisar fast jag började att köra på en anna server från början :/, och nu har jag bestämt mig för att flytta till deras server *al akir* om jag får joina deras guild vilken är lyrical de personerna är mirre,knubbis och oger Very Happy, inte särskilt kul att raida utan några irl friends eller att spela över huvudtaget. så plz /g inv mig!Very Happy

Jag spelar i Ad aeternum atm och anledningen till att jag vill leava den är för att när jag joinade den trode jag att jag skulle få chansen att raida med tanke på att de gjorde det hela tiden men de sa då att jag hade för dåligt gear för att komma BT så jag fick aldrig raida :'( så har blivit ngn enstaka gång kara

som sagt jag känner Richard , Thom, Elias

Armory

Ytterligare info: som ni kanske ser ligger jag på servern Frostmane men det ordans snabbt om jag får joina ;Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
coreyi
Admin
coreyi


Antal inlägg : 328
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 34
Ort : ösmo

Squim lvl 70 afflicion warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Squim lvl 70 afflicion warlock   Squim lvl 70 afflicion warlock Icon_minitimeons 02 jul 2008, 11:16 pm

jag skulle säga att du är för liten och om du nu inte fick komma med i bt för du hade för dåligt gear så, ja vi raidar bt men lycka till med appen Smile
Till överst på sidan Gå ner
https://lyrical.swedishforum.se
Whiskas

Whiskas


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-06-14

Squim lvl 70 afflicion warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Squim lvl 70 afflicion warlock   Squim lvl 70 afflicion warlock Icon_minitimeons 02 jul 2008, 11:31 pm

Coool skrev:

Har alla attunements.

Mina raid erfarenheter går upp till tk bara:S, Men jag har kan i stort sett allt om kara,gruul,lite tk,extremt lite inne i ZA , Men ser fram emot att lära mig mer


Hur går det ihop? Surprised för att va attunad till bt/MH måste du ju ha dödat lady och kael..

om du inte räknar med att du är attunad för att dom tog bort den. Surprised
Till överst på sidan Gå ner
gregerX

gregerX


Antal inlägg : 216
Registreringsdatum : 08-02-28
Ålder : 34
Ort : A-H00d!

Squim lvl 70 afflicion warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Squim lvl 70 afflicion warlock   Squim lvl 70 afflicion warlock Icon_minitimetor 03 jul 2008, 8:03 am

Tja robert! jag måste tyvärr neka din app för att vi har för många aktiva warlocks och som det står nämt i "vad vi behöver nu" så står det att vi behöver 1 till warlock som har gear och experience för att kunna hoppa in direkt i bt/hyjal , och du uppfyller inte nått av kraven. Däremot så är du varmt välkommen som social i guilden och du kommer då ha möjlighet till att köra lite ZA och eventuellt även lite ssc / tk eftersom du har dina polare här i guilden Smile



Nekad
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Squim lvl 70 afflicion warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Squim lvl 70 afflicion warlock   Squim lvl 70 afflicion warlock Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Squim lvl 70 afflicion warlock
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Warlock
» Ny app. Benjo UD Warlock
» 70 Undead Warlock

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: