Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Hultin - Warlock

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Hultin
Gäst




Hultin - Warlock Empty
InläggRubrik: Hultin - Warlock   Hultin - Warlock Icon_minitimesön 14 sep 2008, 9:03 pm

Din karaktär
Namn: Hultin
Klass och spec:
Warlock -
Armorylänk:

Om dig
Ditt namn: Johan Hultin
Din ålder: 18
Var befinner du dig: Varberg, Halland
Förstår du skriven och talad svenska: Japp Very Happy

Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP
Jag har varbergs energies 25/5mbit fiber uppkoppling, stabilt som bara den.
Kan inte så mycket om hårdvara, men det är ett ati grafik kort och någon dualcore cpu, 2gb minne.
40-80 fps i raids.

Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner? Japp det har jag Smile

Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare.
Jag kan precis när som helst, så länge jag vet minst 1 dag i förväg så jag inte bokar upp mig.


Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama?
Jag har egentligen bara varit i två guilder, Eternal Pain, och Prima Nocta(Auchindoun).
dock har min char ganska mycket historia bakom sig. Först, levelade jag den till 70 på al'akir, joinade eternal pain och var med dem ett tag, men så erbjöd en kompis mig en plats i en guild som var liknande både i struktur och progress, och jag tänkte att spela med polaren bör ju vara roligare. Så jag flyttade till Auchindoun och joinade Prima Nocta, dock efter endast ett par veckor som medlem där disbanded guilden och jag stog fast utan någonstans att raida. Så jag och min kompis flyttade till Grim Batol med tanke att pvpa lite, dock slutade det i katastrof då servern inte alls var så bra som vi förväntat oss och vi hittade inte folk som vi ville spela med. Jag beslutade att ta en pause från wow och fokusera på pluggandet, men nu efter ett halvår ifrån wow så är jag tillbaks, och det första jag gjorde var att flytta tebax till Al'akir


Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det?
Allt detta var MINST ett halvår sedan.
2/9 BT
3/5 MH
4/4 TK
6/6 SSC
Och allt under.
Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför?
Playtime: 35 dagar, varav 22 är i level 70.
Pre-TBC experience:
1 boss i naxx (instructor)
Till Twin emperors i AQ40
Full BWL, MC, AQ20, ZG och Onyxia


Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid? Brukar använda blackened basilisk, adepts elixir och inte minst elixir of draneic wisdom.
Har du några WWS-loggar vi kan kolla på? Tyvärr inte. =/
Har du några alts du spelar på? Njae, har 2 70 alts, men lirar inte på dem.

Känner du någon som spelar i Lyrical redan? Tyvärr inte.

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig? En stor del av anledningen att jag blev förtjust i Lyrical är att det är mycket svenskar, vilket jag tycker värkar väldigt bra då jag tror det borde öka och förbättra kommunikationen inom guilden och i raids. En annan del är att jag letar efter en guild att progressa med.

Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Jag vill först och främst påpeka att jag vet att mitt gear är lite väl i underkant för eran nivå i instancer och gear. Dock, så hoppas jag att ni ser igenom gear och ser mig som den fantastiska spelaren som jag anser mig vara, menar inte att låta arrogant. Jag är en lagspelare, jag gör allt för att förbättra mig själv och andras dps, healing eller tanking på va sätt jag finner möjligt. Och mitt motto är "man kan alltid blir bättre". Jag har också spelat väldigt länge, och har under denna tiden lärt mig väldigt mycket om spelets mekanismer och hur dem samarbetar, och jag läser väldigt mycket taktier, många olika, och kollar mycket filmer. Detta för att jag ska se andra möjligheter och inte låsa in mig och raiden jag är i helt på en enda ide, vilket jag anser kan hämma en guilds framgång väldigt mycket.

Tror detta var allt, om jag missat något eller ni undrar något, tveka inte att höra av er i spelet Smile
/Johan
Till överst på sidan Gå ner
Hiahexan




Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-07-07
Ålder : 38
Ort : Miatorp a.k.a Hiatorp !

Hultin - Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Hultin - Warlock   Hultin - Warlock Icon_minitimeons 17 sep 2008, 10:54 am

Du verkar vara en aktiv lirare o liknande, men jag kan se att man kan göra väldigt mycket badge upgrades på denna equipment som skulle kunna förbättra den avsevärt. Så som en ny robe, spellblade, ringar osv. Skaffa lite badgegear, försök PuGa TK/SSC så ska jag nog kunna ta en titt på den igen Smile. För tyvärr har vi inte tid att geara upp folk längre då vi använder vår tid till att progressa i SWP nu.

Bra apply i övrigt och lycka till med badges.
Till överst på sidan Gå ner
Hultin
Gäst




Hultin - Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Hultin - Warlock   Hultin - Warlock Icon_minitimeons 17 sep 2008, 1:38 pm

Jag jobbar aktivt med att skaffa dem nya badge sakerna, men eftersom jag inte spelat på 6 månader så har jag ännu inte skaffat någon av dem från den nya ön ännu. Dock är snart roben i hamn Smile
Till överst på sidan Gå ner
gregerX

gregerX


Antal inlägg : 216
Registreringsdatum : 08-02-28
Ålder : 34
Ort : A-H00d!

Hultin - Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Hultin - Warlock   Hultin - Warlock Icon_minitimetor 18 sep 2008, 7:15 pm

Tyvärr så är vi inte i tillräckligt stort behov av warlocks och jag måste tyvärr neka din app, lycka till med att hitta en guild som passar.

/Gregerx warlock cl
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hultin - Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Hultin - Warlock   Hultin - Warlock Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Hultin - Warlock
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Warlock
» Deathslick Warlock :)
» Ny app. Benjo UD Warlock
» 70 Undead Warlock

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: