Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Mors Lvl 70 Warlock

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Mors
Gäst




Mors Lvl 70 Warlock Empty
InläggRubrik: Mors Lvl 70 Warlock   Mors Lvl 70 Warlock Icon_minitimetis 23 sep 2008, 8:22 pm

in karaktär
Namn: Mors
Klass och spec: Bloodelf ,Warlock jag kör Pve Destro just nu 0/21/40
Länka gärna från wowhead, wowdb eller liknande sidor om du har en annan spec än vad du har på wowarmory.
Armorylänk:
Logga ut i ditt PvE-gear för att underlätta för oss.

Om dig
Ditt namn: Micke
Din ålder: 19
Var befinner du dig: Hudiksvall
Förstår du skriven och talad svenska: Ja självklart

Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP:
G-Force 8800 GTX 4gb minne och 25/5Mbit satt det är en stabil dator

Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner?: Jajamen det kan jag


Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare.

Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama?:
Ja jag var Guild Master i Syntax error , och den guilden dispanda under sommaren , sen efter det så gick jag tillbaka till min mage och gjorde klart dom sista bossarna i sunwell , sen tröttna jag på att spela som ally igen så då börja jag med locken.....

Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det?
Ja det är ca 1månad sen jag downa Kill'Jeaden med min mage på Ragnaros med Amicitia
SSC: 6/6
TK: 4/4
MH: 5/5
BT: 9/9
SWP: 6/6
Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför? Nej det har jag inte
Playtime:87 Dagar 1timme 43min
Pre-TBC experience: Inte nå

Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid?: blackened basilisk , Elixir of Major Shadow Power och brukar anv Flask of Pure Death , jag gör ju alla pots och flasks själv satt jag har alltid med mej
Har du några WWS-loggar vi kan kolla på? Tyvär inte =/
Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning. Jag har en 70 ally Druid som jag brukar köra lite AV och arena på bara.

Känner du någon som spelar i Lyrical redan?: Känner och känner vet jag inte riktigt men Hiahexan har jag prata lite med iaf

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig?:En stor del av anledningen att jag blev förtjust i Lyrical är att det är mycket svenskar, vilket jag tycker värkar väldigt bra då jag tror det borde öka och förbättra kommunikationen inom guilden och i raids. En annan del är att jag letar efter en guild att progressa med.


Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss!
För att jag har spela på så pass hög raid nivå och jag kanske kan bidra med lite erfarenhet i tex Sunwell och Jag är en lagspelare, jag gör allt för att förbättra mig själv och andras dps och min egen om det behövs.

M.v.h Micke B
PS. är det något ni undrar över så hör av er i spelet så kan jag svara på det
Till överst på sidan Gå ner
Whiskas

Whiskas


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-06-14

Mors Lvl 70 Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Mors Lvl 70 Warlock   Mors Lvl 70 Warlock Icon_minitimetis 23 sep 2008, 8:50 pm

Tjena mors, (haha)

Kontakta mig ingame så myser vi lite Smile

/whiskas
Till överst på sidan Gå ner
Deathslick




Antal inlägg : 67
Registreringsdatum : 08-02-26
Ålder : 34
Ort : Huddinge

Mors Lvl 70 Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Mors Lvl 70 Warlock   Mors Lvl 70 Warlock Icon_minitimetis 23 sep 2008, 9:08 pm

whiskas där fick du till den Razz
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Mors Lvl 70 Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Mors Lvl 70 Warlock   Mors Lvl 70 Warlock Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Mors Lvl 70 Warlock
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Warlock
» x-realm warlock
» Deathslick Warlock :)
» Ny app. Benjo UD Warlock

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: