Hejsan Lyrical!
IRL info
Namn: Simon Fröderberg
Ålder:18
Kön: Man (pojk?)
Fritid: Inte mycket, krökas en del på fredagar dock.
Vart befinner du dig i Norden: Stockholm - Sverige.
Har du vent: Ja
Har du mic: Ja, men mitt ljudkort har gett upp. Är det något viktigt så lånar jag syrrans laptop och pratar genom den.
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: Förstår och pratar svenska/danska/norska och ett par ord finska.
Vilka tider kan du raida:
Måndag 16.30-23.30
Tisdag 16.30-23.30
Onsdag 16.30-23.30
Torsdag 16.30-23.30
Fredag 16.30-23.30
Lördag 12/13.00 - 03/04.00
Söndag 12/13.00 - 03/04.00
Ingame info
Character namn: Ajah
Class / Race: Tauren Shaman
Spec: 41/0/20 Elemental.
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Javisst, dock håller mitt gear blå standard i Restoration/Enhancement.
Din roll i raiden: Utility/DPS. Droppa Wrath of Air, Totem of Wrath och Manaspring Totem. Alt, Tremor. Beroende på fight/setup så klarar jag att hålla ca 1000dps.
Attunements: Attunad till allt efter patch 2.4. Dock har jag gjort Karazhan prequestet innan.
Pre-tbc raid exp: ZG-Twins aq40
Tbc.raid exp: Karazhan, gruul, maggy, Voidreaver, Kael'Thas, Kaz'Rogal, Azgalor, Najentus.
Spel tid på din char Total/på 70:16 days
Professions: 375 Dragonscale Leatherworking / 375 Skinning
Varför du vill joina Lyrical: Jag vill progressa i främst SSC där jag inte satt min fot än!(såklart alla andra raids också) Dessutom verkar ni vara ett skönt gäng att umgås med.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Punished. Jag blev "Trial Failed" efter en 7mins middagsbreak på trash i Black Temple.
Känner du någon i Lyrical: Nej det gör jag inte. Pratat ett par ord med Thermoz angående application bara.
Armorylänk: Armory strular just nu så jag vet inte om denna är rätt, men jag gissar.
Ytterliggare info om du vill tilllägga något:
Jag vet inte riktigt hur mycket mer det finns att tillägga.
Skulle väll vara att jag alltid ser till att vara 15min tidig till raids, fullpotad med elixirs/mat/oils. Jag tittar även igenom fighter som jag inte tidigare provat på youtube/WCM.
tack på förhand
Simon - Ajah