Din karaktär
Namn: Azthac
Klass och spec: Elemental
Armorylänk:
Logga ut i ditt PvE-gear för att underlätta för oss.
Om dig
Ditt namn: John HÄger
Din ålder: 18
Var befinner du dig: Linköping
Förstår du skriven och talad svenska: Jajjebjörn.
Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP
dålig på det där, 25fps under raid och cirka 200ms hela tiden, laggar inte. ever
Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner? Ja absolut.
Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare.
Föredrar tisdag, torsdag och söndag.
Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama?
Har varit med nu under wotlk: frostboll och crystal castles, de disbandade pga. att det lämna en hel skara under den tiden då al'akir var över full och det var lång kö, så väldigt många migrerade. var i Furious Angels ett tag men guild ledaren borde få en spark i anskitet och en engelska undervisning.
Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det? har kört naxx 10/25 typ 1 gång i veckan, malygos 25 ulduar 10man fram till mimiron, sen disbandade guilden.
Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför? Skolan måste jag ju faktiskt klarar av, hur mycket den än suger.
Playtime: 30dagar
Pre-TBC experience: ssc/tk
Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid? kör alltid med spellpower flask under progress raid.
Har du några WWS-loggar vi kan kolla på? nae
Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning.
en jävla massa 60-70 som jag questar med för att farma guld på.
Känner du någon som spelar i Lyrical redan?
inte vad jag har upptäckt än så länge
Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig?
Jag har hört otroligt mycket bra saker om er och nu när ni ny rekryterar vill jag ta del utav eran erfarenhet.
Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss! Jag är en vettig spelare och skulle vara ett bar tillskott till era raids och även till hela guilden
KOMMER JAG MED SÅ KOMMER JAG VISA VAD JAG GÅR FÖR
Till överst på sidan Go down
Användarens profil