Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

Elemental Shaman

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Wazia
Gäst

Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Elemental Shaman   Elemental Shaman Icon_minitimetis 23 sep 2008, 8:19 pm

Din karaktär
Namn:Wazia
Klass och spec: Shaman, Elemental
Länka gärna från wowhead, wowdb eller liknande sidor om du har en annan spec än vad du har på wowarmory.
Armorylänk
Logga ut i ditt PvE-gear för att underlätta för oss.

Om dig
Ditt namn: Mange
Din ålder: 19
Var befinner du dig: Uppsala atm
Förstår du skriven och talad svenska: Mycket väl

Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP

Ska jag vara ärlig så har jag inte så stor koll på min dator.
Den är bra more or less den har aldrig svikit förut inte internet heller och klarar wow utan några problem även i 25 - manna raids.

Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner? Ja

Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare.

Just nu är jag arbetslös och om jag väl jobbar så är det på dagen så har tid att raida på kvällar. Finns undantag då o då men det finns det nog för alla.

Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama?

Har inte fokuserat så mycket på min shaman , spelade ally förut på en mage men alla mina polare sluta spela så jag kom tillbaka till al'akir för min lillebror
spelar här (en member i lyrical om jag inte hört fel "Zelor")
Så jag har inte varit i så många guilder värda att nämnas more or less.

Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det?
Jag har fram till SSC på den här och allt under det. På min mage har jag däremot exp. fram till BT

Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför?
Gjorde det ett tag efter att mina polare sluta spela och jag blev hackad.

Playtime:
Pre-TBC experience: ingen större började spela precis innan TBC släpptes

Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid?
healing och mana pots, +spell dmg pots
Har du några WWS-loggar vi kan kolla på?

Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning.
Har en hunter och warrior varav båda är 65 men inte speciellt aktiv på dom.

Känner du någon som spelar i Lyrical redan?

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig? Skönt med en svensk guild som faktiskt är en av dom bättre på servern. Känns som det passar mig bra.

Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss!

Jag är en sällsynt art av shamans. Jag är en elemental som har ett sinne för att spela.
Till överst på sidan Gå ner
wazia
Gäst

Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman   Elemental Shaman Icon_minitimetis 23 sep 2008, 8:20 pm

glömde länken
Whiskas

Whiskas

Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-06-14

Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman   Elemental Shaman Icon_minitimetis 23 sep 2008, 8:40 pm

Tyvärr håller inte din gear för den lvl på instancer vi kör förtillfället, du får fixa upp iaf till badge-gear/ZA/t5+ sen är du varmt välkommen att göra en apply igen.

Lycka till med ditt badge farmande. /Whiskas
Sponsored content

Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman   Elemental Shaman Icon_minitime

Elemental Shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Doomedtauren Elemental Shaman