Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Alwa˙s
Gäst




Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock. Empty
InläggRubrik: Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock.   Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock. Icon_minitimetor 25 sep 2008, 6:22 pm

Din karaktär
Namn: Alwa˙s
Klass och spec: Warlock - 0/21/40 - Shadow spec.
Armorylänk: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&n=Alwa˙s

Om mig
Ditt namn: Kristoffer Ahlsen
Din ålder: 17
Var befinner du dig: Sverige, Trollhättan.
Förstår du skriven och talad svenska: Ja.

Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP


*Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU.
*E8400 @ 3,00GHz
*3,00 GHz, 3,50 GB RAM
*GeForce 8800 GT 512 MB minnesstorlek.
*Samt 100mb bredband ifrån Bredbandbolaget.


Voice over IP
Jag har tillgång till:
Ventrilo
2.x.x
3.x.x
Och Teamspeak 1 & 2 utan problem


Raid attendence
Jag kan raida de tider ni kör och kan närvara på de flesta raids, vet inte nu om det blir något senare med skolan men just nu passar tiderna!
Fast nu kommer mitt största problem!
Jag har en hund på 6 månader och han kommer behöva gå ut och kissa/skita under raiderna, men jag kommer fixa så att han är bra trött innan varje raid och tjata på fadern ifall han kan ta honom medans jag raidar.
Det andra är att jag inte är 18år på ett tag och det är åldersgränsen för att komma med i guilden, men jag försöker ändå.

Historia om din karaktär
Den här gubben är transferad till Al'akir såfort PvE > PvP transfers kom upp, så jag och mina kompisar som flyttade hit har tidigare raidat BT & MH samt ZA 3/4 time events.
Jag har 373 Leatherworking för drums under raids, 375 Enchanting med Runed Eternium Rod för enchants på ringar.
Just nu är jag med i <GO MOTHER RUSSIA> som en kompis gjorde när vi flyttade hit, inget seriöst namn men det duger allt!

Raids:
Berätta kort om din raidexperience.

Vi började smått med Karazhan och Zul'Aman, vi började farma Kara och senare Zul'Aman 3/4 time events, då blev vi erbjudna att köra 25-manna med en guild som körde SSC & TK. Vi fick ner alla bossar utom Kael'thas och Lady Vashj. Vi slutade köra lite smått och jag och 3 andra började raida MH & BT.
Jag var med och progressade i BT upp till Reliquary of Souls och dödade alla andra bossar påvägen. Samt Alla i MH.

Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför?
Jag tog en paus 2005, juni-sep för den tiden sög röv och jag spelade Alliance ensam med skitgear. Senare har de ända pauserna varit om jag åkt bort någonstans.
Playtime: 36 days på den här gubben, 110 på min mage och 15-20 dagar vardera på min druid & shaman.
Pre-TBC experience: Hela MC, Aq20, Bwl upp till Chrommagus.

Allmänt
Consumables, ekonomi och väl förberedd till ett raid?
Jag kör alltid med [Flask of Pure Death] och om jag nu skulle ha slut på dom så finns det MINST 20x [Elixir of Shadow Power] 20x [Adept's Elixir]
.
[Blackened Basilisk] och [Superior Wizard Oil] finns det alltid fullt av till varje raid.
Min ekonomi nu är väldigt slösbar, jag behöver inte spendera mina pengar just nu så det används inte något heller!

Har du några WWS-loggar vi kan kolla på?
Nej.
Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning.
Shaman på Ravencrest alliance, där kör vi Karazhan lite då och då, men ingen gubbe jag satsar på mer. 1984 +healing.
Druid på Eonar horde, värdelös restospec med skitgear.
Mage på Eonar alliance, första gubben till 70, spelar inte mer på den och jag har BT redo gear.

Känner du någon som spelar i Lyrical redan?
Jag känner Skojjarinte, resten har jag tyvärr ingen aning om vilka ni är.

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig?
Ni raidar de instancer som är värda och roliga att köra inom raids, jag har också chansen att fortsätta där jag avslutade.

Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical?
Jag presterar mycket under raids och jag vet vad jag ska göra innan om det är några oklarheter. Lyssnar bra och får det jag vill gjort gjort!
Tillför med drums, 2/2 Healthstones och Soulstone under raids!
Till överst på sidan Gå ner
Knubbis

Knubbis


Antal inlägg : 50
Registreringsdatum : 08-03-11

Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock. Empty
InläggRubrik: Sv: Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock.   Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock. Icon_minitimefre 26 sep 2008, 1:55 am

den första genomtänkta appen jag har sett i lyrical forumet

du är inte 18 men det är upp till ledningen xD
Till överst på sidan Gå ner
Skabbo




Antal inlägg : 244
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 36
Ort : Västerås

Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock. Empty
InläggRubrik: Sv: Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock.   Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock. Icon_minitimefre 26 sep 2008, 5:05 pm

Creds för en mycket välskriven app. Åldersgränsen är som sagt en stark rekommendation men ingen lag. Whiskas borde dyka upp inom kort med ett beslut.
Till överst på sidan Gå ner
Whiskas

Whiskas


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-06-14

Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock. Empty
InläggRubrik: Sv: Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock.   Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock. Icon_minitimefre 26 sep 2008, 5:36 pm

Hejsan,

pm:a mig ingame så myser vi lite
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock. Empty
InläggRubrik: Sv: Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock.   Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Alwa˙s - 70 Orc Female Warlock.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Warlock
» Hultin - Warlock
» Mors Lvl 70 Warlock

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: