Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 restoration druid

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Droodzor
Gäst




70 restoration druid Empty
InläggRubrik: 70 restoration druid   70 restoration druid Icon_minitimesön 11 maj 2008, 3:09 pm

IRL info:
Namn: Oscar
Ålder: 15
Kön: Man
Fritid: fotboll/simning/wow
Vart befinner du dig i Norden: Alingsås/Gbg
Har du vent: Yes
Har du mic: Japp
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:
Vilka tider kan du raida: Jag gjorde en apply tidigare här för några veckor sen men med avslag. Så här igen så har jag fortfarande mycket prov i slutet av terminen så kan inte raida då, men vid sommarlovet kan jag vara med, även nu när jag har tid om ni skulle lacka spots.





Ingame info
Character namn: Droodzordin
Class / Race: Tauren Druid(Male)
Spec: Restoration.1650 bonus. Runt 400 mer än för 3 veckor sen.
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Japp, men föredrar att heala med denna.
Din roll i raiden: Healer
Attunements: Inga behövs.
Pre-tbc raid exp: Zg
Tbc.raid exp: kara,za,gruul,maggy - clearade
Spel tid på din char Total/på 70: Runt 25 dagar pga att detta är en alt som nyligen dingade.
Professions: Inga bra alls.bara låga.
Varför du vill joina Lyrical: Därför att det är en svensk guild som jag har hört är nice och trevlig, och raidar och några som pvp:ar lite också, vilket passa mig perfekt.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: last Warning och flera småguilder, leftade för att det var mycket snack men hände aldrig något, bara stod stilla. Känner du någon i Lyrical: Nja känner nog ingen speciellt eller så, men snackat med många/kört instancer.
Armorylänk: Just nu så har jag lite internetproblem så får inte upp armory så jag kan copya armorylinken. Men detta var all info ungefär.


Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Nja, bara att jag som person har bra humor och inte blir småtjurig för att någon skojar på min bekostnad, jag hjälper gärna till med instancer/quests om någon behöver hjälp, och sen också att druiden är under uppgearning just nu, så om några veckor kanske jag har runt 1800 bonus.1650 just nu.
Till överst på sidan Gå ner
Uffe

Uffe


Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17
Ort : Holy präst

70 restoration druid Empty
InläggRubrik: Sv: 70 restoration druid   70 restoration druid Icon_minitimesön 11 maj 2008, 4:38 pm

Jag tycker att du är för ung
Till överst på sidan Gå ner
droodzor
Gäst




70 restoration druid Empty
InläggRubrik: s   70 restoration druid Icon_minitimesön 11 maj 2008, 5:08 pm

Att jag ska uppträda barnsligt?
Till överst på sidan Gå ner
Argakatten

Argakatten


Antal inlägg : 56
Registreringsdatum : 08-05-05

70 restoration druid Empty
InläggRubrik: Sv: 70 restoration druid   70 restoration druid Icon_minitimemån 12 maj 2008, 1:29 am

Hej Oscar,
Tyvärr finns det ingen plats för dig just nu, du har inte åldern inne anser jag dessutom täcker inte din +healing det vi raidar.
Men tack för visat intresse!

[AVSLAGEN]

/Argakatten lvl 70 tauren druid <Lyrical> Al'akir [EU]
DRUID CL
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 restoration druid Empty
InläggRubrik: Sv: 70 restoration druid   70 restoration druid Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
70 restoration druid
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 restoration druid
» Zama - 70 restoration Shaman
» Resto Druid
» Druid aply :)
» feral druid

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: