Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Zama - 70 restoration Shaman

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Zama
Gäst




Zama - 70 restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Zama - 70 restoration Shaman   Zama - 70 restoration Shaman Icon_minitimelör 08 mar 2008, 4:29 am

IRL info
Namn: Zacharias (Zache)
Ålder: 17
Kön: Kille
Fritid: Vara med polare, skola Shocked
Vart befinner du dig i Norden: Stockholm, hufvudstaden Smile
Har du vent: Ja, ventrilo mix + 3.01
Har du mic: Ja
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: X



Vilka tider kan du raida: Vardagar, ~18-19.00 till 23.00, möjligen lite senare, men vill inte vara helt död morgonen därpå. Helger: ~18-19.00 till hur länge som helst egentligen.

Ingame info
Character namn: Zama
Class / Race: Orc, Shaman
Spec: Restoration
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Ja, absolut, vill ju mycket gärna vara DPS, men shaman DPS är ju tyvärr inte särskilt uppskattat.
Din roll i raiden: Heala, lägga tots, vara schysst mot övriga raid members, och försöka att hjälpa pusha guilden till en bättre progress varje raid.
Attunements: MC, Karazhan, dom enda man egentligen kan tänkas behöva numera, eftersom dom ska ta bort MH och BT attunement, såvida man inte vill göra old school instancer.
Pre-tbc raid exp: ZG (Full) AQ20 (Full) MC (Full) AQ40 (1 boss, första)
Tbc.raid exp: Karazhan (Full), ZulAman (Hela utom ZulJin), Gruuls Lair (Full), SSC (Hydross & Lurker) TK (Void reaver). Kan såklart också läsa på tactics om det önskas till någon ny encounter, på wowwiki eller nått.

Spel tid på din char Total/på 70: 40 days, 20 på 70
Professions: Alchemy (375 - Transmute master) / Herbalism (375)

Varför du vill joina Lyrical: Jag tycker det här verkar som en riktigt trevlig guild, med schyssta members och en bra progress. Verkar också som att ni pushar eran progress till max varje raid, fick t.ex höra att ni one shotta nästan alla bossar i ZulAman idag (fredag) Smile

Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Ja, allt möjligt. På AlAkir har jag vart med i convicted, the stuff of legend, o eternal pain, som seriösa guilder. Anledningen till att jag lämnat dom är att jag har slutat spela på gubben, eller, i mitt tycke, oschyssta raid leaders, dock bara i dom två sistnämnda.

Armorylänk: Armory har ju en viss tendens att bugga upp sig lite, för ovanlighetens skull. Iallafall, här är mina base stats:

BH: 1830
MP5: 120 (while casting)
Mana: ~10 500
Spell Crit: ~12-13%
HP: Drygt 8 000.

Har också en bra set bonus på mina t4, som gör att mitt mana spring tot blir bättre Smile

Ytterligare fakta: Det här verkar vara en bra guild, med dedikerade members, bra och växande progress, och bra ledarskap. Jag har också en kompis i guilden, grovt, vi levlade tillsammans sen ca. lvl 45. Han är nu hunter CL (om jag inte minns fel) . Jag kmr kunna bistå med en schysst attitud, både i raids och i guild chaten, och lyda regler o.s.v. Aja, det var nog allt för mig, tack o hej, om det är nått jag glömt, kontakta mig in-game för info Smile hej svejs <3
Till överst på sidan Gå ner
Uffe

Uffe


Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17
Ort : Holy präst

Zama - 70 restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Zama - 70 restoration Shaman   Zama - 70 restoration Shaman Icon_minitimelör 08 mar 2008, 6:24 am

Hej hopp.

Angående Shaman DPS så har vi många sådana för tillfället. Om du vill satsa på att vara resto så kan du vispra mig så diskuterar vi saken. (detta betyder inte att du är antagen bara att jag vill prata med dig)
Till överst på sidan Gå ner
galenvrålare

galenvrålare


Antal inlägg : 123
Registreringsdatum : 08-02-18
Ålder : 35
Ort : Trbg

Zama - 70 restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Zama - 70 restoration Shaman   Zama - 70 restoration Shaman Icon_minitimelör 08 mar 2008, 8:49 am

Jag tycker att restro shamans är en sak som vi igentligen kan behöve mer aktiva av.
För dem är riktigt bra raid healers, men som sagt snacka me duffe han och skabbo ahr första ordet såklart.

GLHF =)
Till överst på sidan Gå ner
grovt

grovt


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-02-22

Zama - 70 restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Zama - 70 restoration Shaman   Zama - 70 restoration Shaman Icon_minitimelör 08 mar 2008, 4:42 pm

tjohej zama Smile lycka till,hoppas jag ser dig med en rosa tabard och med lyrical texten under "zama" Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Zama - 70 restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Zama - 70 restoration Shaman   Zama - 70 restoration Shaman Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Zama - 70 restoration Shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 restoration druid
» 70 restoration druid
» Enhancement Shaman
» Elemental Shaman
» 70 resto shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: