Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 feral druid

Gå ner 
FörfattareMeddelande
zkitz
Gäst




feral druid Empty
InläggRubrik: feral druid   feral druid Icon_minitimeons 12 aug 2009, 12:50 am

Din karaktär:
Namn: zkitz
Klass och spec: druid, feral men har hyfsat gear som både resto och balance
Länka gärna från wowhead, wowdb eller liknande sidor om du har en annan spec än vad du har på wowarmory.
Armorylänk:
Logga ut i ditt PvE-gear för att underlätta för oss.

Om dig
Ditt namn: Hampus Skattman
Din ålder: 17år
Var befinner du dig: sthlm Smile
Förstår du skriven och talad svenska:lätt Smile

Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP ehm om ni ursäktar så är jag inte helt 100, men laggar inget och har ca: 30 fps

Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner? självklart!

Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare.
jag kan tyvärr inte raida på måndagar och onsdagar innebandy träning :/ Smile,, men sen kan jag raida vid 18.30-24.00

Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama? spelade mest på tbc i embrace sen tog jag en paus och leavade guilden hade inte tänkt och fortsätta spela, men nu är jag igång igen har hunnit skaffa bra gear så! Smile

Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det? tk, mt, bt pre tbc,, är kört det mesta förutom den nya och uldar på lvl 80 för får inte plats i guild raids :S vet inte varför för min dps är ju bättre än det flesta :/
Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför? var inte särskillt sugen på att lira men suget kom tillbaka på wotlk!
Playtime:28dagar det var en kompis till mig som lånade mitt account på level 80 men fick tillbaka det och geara upp den Smile
Pre-TBC experience: MT, TK , BT clearade MT och TK, men han inte klart med BT Sad

Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid? Blackened Dragonfin , Elixir of Mighty Agility, farmar på kvällarna när jag har tid och får ju en del med min enchanting.
Har du några WWS-loggar vi kan kolla på? nej
Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning. har inte lvlat upp någon alt på lvl nu sen jag börjat spela, har en hunter lvl 72 och en warrior lvl 62 som jag egentligen vill lvla upp men har blivit hackad förut och upptäckte det för sent så har 0 gear Razz lite svårt att questa med :/

Känner du någon som spelar i Lyrical redan? Antizimex! Very Happy

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig? vill gärna vara med och cleara uldar 25 med min grymma dps Smile

Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera vill bevisa att jag kommer leda på dpsen Wink haha
Till överst på sidan Gå ner
Uffe

Uffe


Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17
Ort : Holy präst

feral druid Empty
InläggRubrik: Sv: feral druid   feral druid Icon_minitimeons 12 aug 2009, 12:56 am

Många smilys blev det
Till överst på sidan Gå ner
 
feral druid
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 feral druid.
» Feral druid
» Resto druid
» Resto druid
» Resto Druid

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: