IRL info
Namn: Dorian Lange
Ålder: 21
Kön: Man
Fritid: WoW, arbete
Vart befinner du dig i Norden: Sverige
Har du vent: ja
Har du mic: ja
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:
Vilka tider kan du raida:
Måndag 17:00-00:00
Tisdag 17:00-00:00
Onsdag 17:00-00:00
Torsdag 17:00-00:00
Fredag 17:00-00:00
Lördag 00:00-00:00
Söndag 19:00-00:00
Ingame info
Character namn: Feborn
Class / Race: Druid / Tauren
Spec: 11/0/50
Är du villig att specca om om det skulle behövas: ofc
Din roll i raiden: healer
Attunements: samtliga
Pre-tbc raid exp: MC,bwl,Zg,Aq20,Aq40,Nax - som Resto Druid -
Tbc.raid exp: kara, Za,Tk, SSc
Spel tid på din char Total/på 70: 25days , 6h ,31min
Professions: herb / alch
Varför du vill joina Lyrical:
Jag har varit social i guilden innan jag bestämde mig för att jag skulle ta och ta tag i min druid. jag joinade ngra andra guilder och detta resulterade i att jag byggt upp min eq så att jag kan få mer användning av min char. Jag är IRL vän med Hiahexa, Peepee och delewu samt vänn med ett flertal i guilden tex Coreyi och grovt.
Hia, pp opch delewu har jag spelat med som druid i våran förra hardcore guild pre tbc som hette "The Ancient". Dessa tider är blått ett minne i dag och jag ser att nu när vi nästan är samlade i gen som det byggt upp en längtan att starta raida i gen, så som förr. Jag är en helt galen hardcore wow spelare och jag gnäller inte på progress runder och den glöden jag kommer ge guilden förväntar jag mig bara i gengäld.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Lost rage, jag ansåg att jag kunde ge mer till en guild som komit längre
Känner du någon i Lyrical: Hiahexan , Peepee, Delewu , Coreyi , Grovt
Armorylänk:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=FebornYtterliggare info om du vill tilllägga något:
Armory länken, den är inte helt uppdaterad och min nuvarande + healing är 1880. jag har blivit reverd med Thralmar och har enchant på samtlig eq.