Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Resto druid - Feborn

Gå ner 
+4
coreyi
otuktsman
Hiahexan
Feborn
8 posters
FörfattareMeddelande
Feborn




Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-08-19

Resto druid - Feborn Empty
InläggRubrik: Resto druid - Feborn   Resto druid - Feborn Icon_minitimetis 19 aug 2008, 2:30 am

IRL info
Namn: Dorian Lange
Ålder: 21
Kön: Man
Fritid: WoW, arbete
Vart befinner du dig i Norden: Sverige
Har du vent: ja
Har du mic: ja
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:
Vilka tider kan du raida:

Måndag 17:00-00:00
Tisdag 17:00-00:00
Onsdag 17:00-00:00
Torsdag 17:00-00:00
Fredag 17:00-00:00
Lördag 00:00-00:00
Söndag 19:00-00:00


Ingame info
Character namn: Feborn
Class / Race: Druid / Tauren
Spec: 11/0/50
Är du villig att specca om om det skulle behövas: ofc
Din roll i raiden: healer
Attunements: samtliga
Pre-tbc raid exp: MC,bwl,Zg,Aq20,Aq40,Nax - som Resto Druid -
Tbc.raid exp: kara, Za,Tk, SSc
Spel tid på din char Total/på 70: 25days , 6h ,31min
Professions: herb / alch
Varför du vill joina Lyrical:
Jag har varit social i guilden innan jag bestämde mig för att jag skulle ta och ta tag i min druid. jag joinade ngra andra guilder och detta resulterade i att jag byggt upp min eq så att jag kan få mer användning av min char. Jag är IRL vän med Hiahexa, Peepee och delewu samt vänn med ett flertal i guilden tex Coreyi och grovt.
Hia, pp opch delewu har jag spelat med som druid i våran förra hardcore guild pre tbc som hette "The Ancient". Dessa tider är blått ett minne i dag och jag ser att nu när vi nästan är samlade i gen som det byggt upp en längtan att starta raida i gen, så som förr. Jag är en helt galen hardcore wow spelare och jag gnäller inte på progress runder och den glöden jag kommer ge guilden förväntar jag mig bara i gengäld.

Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Lost rage, jag ansåg att jag kunde ge mer till en guild som komit längre
Känner du någon i Lyrical: Hiahexan , Peepee, Delewu , Coreyi , Grovt
Armorylänk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Feborn

Ytterliggare info om du vill tilllägga något:

Armory länken, den är inte helt uppdaterad och min nuvarande + healing är 1880. jag har blivit reverd med Thralmar och har enchant på samtlig eq.
Till överst på sidan Gå ner
Hiahexan




Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-07-07
Ålder : 38
Ort : Miatorp a.k.a Hiatorp !

Resto druid - Feborn Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid - Feborn   Resto druid - Feborn Icon_minitimetis 19 aug 2008, 2:36 am

IRL polare till mig, som var en av de folk som fick mig att börja spela detta spel från börjat. Spelat med honom sedan dess mer eller mindre, och killen vet vad han pysslar med. Vad beträffande gear, så är det väll som så att vår leather healing kastas i sjön annars Wink. Kan inte mer än att rekommendera honom. Puss o smek på låret.
Till överst på sidan Gå ner
otuktsman

otuktsman


Antal inlägg : 183
Registreringsdatum : 08-03-31
Ålder : 33
Ort : Din mammas bög?!

Resto druid - Feborn Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid - Feborn   Resto druid - Feborn Icon_minitimetis 19 aug 2008, 2:37 am

jävel, dorian - precis som i the football factory!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.2girls1cup.com
coreyi
Admin
coreyi


Antal inlägg : 328
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 34
Ort : ösmo

Resto druid - Feborn Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid - Feborn   Resto druid - Feborn Icon_minitimetis 19 aug 2008, 2:40 am

Nej men vad fan du appa till oss gött och trevligt inte spelat lika mycket med han som peepee och hia men kilen är skön och kan spela.
jag kommer prata med skabbo och uffe och som det ser ut nu vore det nice att få en resto druid till Smile



/// coreyi
Till överst på sidan Gå ner
https://lyrical.swedishforum.se
mirre




Antal inlägg : 69
Registreringsdatum : 08-02-18
Ort : lycksele

Resto druid - Feborn Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid - Feborn   Resto druid - Feborn Icon_minitimetis 19 aug 2008, 3:42 am

säker att han har gear för T6 ?
Till överst på sidan Gå ner
Peepee




Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-06-29
Ålder : 37
Ort : Helsingborg - Miatorp - HIATORP

Resto druid - Feborn Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid - Feborn   Resto druid - Feborn Icon_minitimetis 19 aug 2008, 9:53 am

Nja, vieleicht nicht.
Allt är dock relativt. Kan nog funka bra i MH, och början av BT. Så länge han raidar så är jag glad x)
Men best of luck Dorian Smile Fortsätt farma gear som du gjort den senaste tiden så är du snart klar Wink
Till överst på sidan Gå ner
Hiahexan




Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-07-07
Ålder : 38
Ort : Miatorp a.k.a Hiatorp !

Resto druid - Feborn Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid - Feborn   Resto druid - Feborn Icon_minitimetis 19 aug 2008, 10:12 am

Så som denna killen kan farma gear utanför raid instancer är rätt galet. Och jag tycker hans gear är helt ok för MH och iaf början av BT to be honest. Vi har här chansen att få in en erfaren och bra WoW spelare och jag tycker vi tar den. It's up to the officers Smile. Wish you the best of luck Dorian.
Till överst på sidan Gå ner
Skabbo




Antal inlägg : 244
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 36
Ort : Västerås

Resto druid - Feborn Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid - Feborn   Resto druid - Feborn Icon_minitimetis 19 aug 2008, 1:21 pm

mirre skrev:
säker att han har gear för T6 ?

Aktivitet, erfarenhet och "non retardness" > gear...

Låter intressant.. jag tar gärna med mig min allsmäktiga tyrann uffe och diskuterar lite med dig på vent om det finns möjlighet.
Till överst på sidan Gå ner
Hiahexan




Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-07-07
Ålder : 38
Ort : Miatorp a.k.a Hiatorp !

Resto druid - Feborn Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid - Feborn   Resto druid - Feborn Icon_minitimetis 19 aug 2008, 2:11 pm

Agreed med skabbo där. Gear går att fixa hur lätt som helst (5dkp/leather healing i MH). Retardness kostar pengar (psykologer o skit) vilket inte är bra för guildkassan. Wink.
Till överst på sidan Gå ner
Uffe

Uffe


Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17
Ort : Holy präst

Resto druid - Feborn Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid - Feborn   Resto druid - Feborn Icon_minitimetis 19 aug 2008, 5:23 pm

Välkommen till ett samtal på venten.

Prata med Ulfekman, skabbo, Skabbolina för att bli inbjuden till venten.
Till överst på sidan Gå ner
Hiahexan




Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 08-07-07
Ålder : 38
Ort : Miatorp a.k.a Hiatorp !

Resto druid - Feborn Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid - Feborn   Resto druid - Feborn Icon_minitimetis 19 aug 2008, 5:34 pm

Han har vent uppgifterna uffe, jag har raidat på hans dator Wink. Puss o kramzorz
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Resto druid - Feborn Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid - Feborn   Resto druid - Feborn Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Resto druid - Feborn
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto Druid
» Resto Druid
» Resto druid
» Resto druid
» Resto/Balance druid

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: