Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

Drewler - Resto druid

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Drewlerr
Gäst

Drewler  - Resto druid Empty
InläggRubrik: Drewler - Resto druid   Drewler  - Resto druid Icon_minitimetor 02 okt 2008, 5:30 pm

Min karaktär
Namn: Drewler (Celash hette jag innan på Draenor)
Klass och spec: Tauren, Druid 0/0/61
Länka gärna från wowhead, wowdb eller liknande sidor om du har en annan spec än vad du har på wowarmory.
Armorylänk:
Logga ut i ditt PvE-gear för att underlätta för oss.

Om dig
Ditt namn: Pontus
Din ålder: 18
Var befinner du dig: Vetlanda
Förstår du skriven och talad svenska: japp, inga problem

Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP:
G-Force 8600 GT 2gb minne och 8/1 Mg bit.

Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner?: Yes inga problem snackar där varje dag med polare.

Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare.
Jag studerar i vetlanda på Gymnasiet. Och gymmar för övrigt på fritiden. Kan vara med på alla era raidingdagar inga problem.

Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama?:
Jag har varit aktiv sedan TBC kom, varit med i många guilden. Första var med några kompisar vi körde kara och så. Sedan gick jag med i ett mer aktivt guilde. Second blood på terenas. Lämnade med god fot och inga problem. Sedan miggade jag till draenor, raidade med guildet Requiem Sanctus, det blev mest MT och BT där. Lämnade också på god fot. jag miggade till Al akir för att vi är några polare som har miggat tillsammans från olika servrar till just denna servern.

Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det?
raidade för några veckor sedan inte så värst länge sen
SSC: 4/6
TK: 3/4
MH: 4/5
BT: 2/9
SWP: 0/6
Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför? Nej det har jag inte
Playtime:52 days 42 hours 1minute 57 seconds
Pre-TBC experience: sry nope

Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid? Kan inte namnet men olika healing pots mana reg pots tar jag med mig till varje raid ekonomin är min starka sida.
Har du några WWS-loggar vi kan kolla på? nej.
Har du några alts du spelar på? nej inte för tillfället.

Känner du någon som spelar i Lyrical redan? nej vet bara att det är ett svenskt guilde.

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig? Japp. Jag har Svenska som mitt modersspråk så kommunikationen här kommer bli bra. Gillar att prata mycket med folk och downa nya bossar och träffat nytt härligt folk.

Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss!
Jag är nog den perfekta för jag är mycket bra på att följa instruktioner och är bra på att förstå nya saker.

peace out.
Till överst på sidan Gå ner
Whiskas

Whiskas

Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-06-14

InläggRubrik: Sv: Drewler - Resto druid   Drewler  - Resto druid Icon_minitimetor 02 okt 2008, 5:39 pm

Du kan vara snäll och logga ut i din pve gear samt rätt specc.

/whiskas
Drewlerr
Gäst

InläggRubrik: Drewler - Resto druid   Drewler  - Resto druid Icon_minitimetor 02 okt 2008, 5:45 pm

bytte server idag och respecade ifrån balance till resto. Jag tror armory inte har uppdateras efter midnatt?, så ifall titta på armory imorgon
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Drewler - Resto druid   Drewler  - Resto druid Icon_minitime

Drewler - Resto druid
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto druid
» Resto Druid