Namn: Fredrik Torres
Ålder: 20
Kön: Man(Sist jag kollade iaf:S)
Fritid: Spela Wow för det mesta.
Vart befinner du dig i Norden: Göteborg
Har du vent: Självklart
Har du mic: Ja men inte den bästa.
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:
Vilka tider kan du raida:
Måndag 17:00-23:30
Tisdag 17:00-23:30
Onsdag 17:00-23:30
Torsdag 17:00-23:30
Fredag 17:00-00:00
Lördag 00:00-00:00 <-- hela dygnet
Söndag 11:00-23:30
Ingame info
Character namn: Silentnight(Heter det förtillfället.)
Class / Race: Mage/Undead
Spec: För tillfället frost
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Absolut
Din roll i raiden: Som mage, Decursa, se till att alla har buffs/vatten. och självklart göra dps.
Attunements: De flesta, man behöver inte keys längre.
Pre-tbc raid exp: ZG, MC, Onyxia, AQ20, BWL
Tbc.raid exp: Hela KZ, ZA, Gruul, Maggy, TK, SSC, Hela MH och upp till RoS i BT.
Spel tid på din char Total/på 70: Hmm det är server down time för tillfället så ser inte det. kan vara runt 40. Har en rogue med över 100 dagars playtime. Var min main förut.
Professions: Enchanting/Tailoring
Varför du vill joina Lyrical: Jag vill joina ett seriöst raiding guild och se mer av alla bossar. Har aldrig varit i ett svenskt guild förut så det skulle vara något nytt och se hur det är
och lära känna nya människor.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: På Chromaggus, Har bara lämnat guidler p.g.a Disbands.
Empire=Disbanndat
Perfectionz=Disbanndat
The Devine=Disbanndat
Resolve(Nuvarande)=Gm lämnade
Känner du någon i Lyrical: Jag tror inte det.
Armorylänk: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Chromaggus&n=Silentnight
(Har trash necket från BT/MH och Janalai dagger med sunfire enchant. Det är nog det ända som är annorlunda när jag är fire)
Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Jo jag jobbar måndag-fredag så det kan hända att man jobba över någon timme eller 2. Man kan inte förutse detta :/. Men annars är jag bara en skön snubbe att ha i närheten. Klagar inte, gör det man skall göra. Är allmänt trevlig helt enkelt
.
Tack för att ni läste
/Silent