Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Social paladin X-REALM!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Brunsju
Gäst




Social paladin X-REALM! Empty
InläggRubrik: Social paladin X-REALM!   Social paladin X-REALM! Icon_minitimeons 09 jul 2008, 7:59 am

Namn:Karl Göran
Ålder:26
Kön: man
Fritid:tar gärna det anno om det går bra
Vart befinner du dig i Norden: Sundsvall
Har du vent: Idd
Har du mic: Idd
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:är halv finne man kan tyvär inge finska
Vilka tider kan du raida:

Måndag 00:00-00:00
Tisdag 00:00-00:00
Onsdag 00:00-00:00
Torsdag 00:00-00:00
Fredag 00:00-00:00
Lördag 00:00-00:00
Söndag 00:00-00:00


Ingame info
Character namn:Nått nytt Rp namn blir det säker
Class / Race: Blood elf female Paladin
Spec: social specc det som passar för heroics/karazhan bear mount runs i za
Är du villig att specca om om det skulle behövas: hehe klart man gör är inte en snåljude(bara ett uttryck inget illa menat)
Din roll i raiden:som Paladin kan man vara alt imo(1900dps på Teron,Flex)!
Attunements:Allt
Pre-tbc raid exp:Allt
Tbc.raid exp:2/6 sunwell
Spel tid på din char Total/på 70:100dagar på min belf 163 på min pre tbc druid 30 på min Be rugge 10 på min Ne hunter 20 på min gnome lock och så har jag 2 70 chars som min bror fått !
Professions: herb/alch Maxad ofc
Varför du vill joina Lyrical: vill spela med mina gammle G-m8 theiss(theous)Noxxius(spiken) och mizzjudge aka mr nub tank!och inte glömme Liket vet inte vad Gotlännigen heter nu men troll mage med ca 5k HP;)
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Annonymt tack! inge ont vill bara "HEM" til Al Akir igen.
Känner du någon i Lyrical: mongisarna ovanför.
Armorylänk:social app, har 5/8 t6 tanking och Illidan skölden=O,nästan allt dps väg och ca 20% haste dps gear och ett healing set med ca 2400 healing och bra critt.

Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Kan säkert hoppa in och hjälpa till och progress om det skulle saknas folk men detta är en social app inget annat.
Till överst på sidan Gå ner
Skabbo




Antal inlägg : 244
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 36
Ort : Västerås

Social paladin X-REALM! Empty
InläggRubrik: Sv: Social paladin X-REALM!   Social paladin X-REALM! Icon_minitimeons 09 jul 2008, 11:04 am

Du är självklart välkommen att spela i gillet med dina gamla vänner. Whispra mig in game så får du en invite när du anlänt.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Social paladin X-REALM! Empty
InläggRubrik: Sv: Social paladin X-REALM!   Social paladin X-REALM! Icon_minitimeons 09 jul 2008, 1:16 pm

Citat :
Namn:Karl Göran

hahahaha lol!
Till överst på sidan Gå ner
Raekan




Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 08-06-13

Social paladin X-REALM! Empty
InläggRubrik: Sv: Social paladin X-REALM!   Social paladin X-REALM! Icon_minitimeons 09 jul 2008, 3:58 pm

haha ge oss wingen Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Social paladin X-REALM! Empty
InläggRubrik: Sv: Social paladin X-REALM!   Social paladin X-REALM! Icon_minitimeons 09 jul 2008, 7:55 pm

Kommer du inte IHÅG MIG?! ENCORE THE ONE AND ONLY! Very Happy fan skönt att se att du kommer rätt igen Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Social paladin X-REALM! Empty
InläggRubrik: Sv: Social paladin X-REALM!   Social paladin X-REALM! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Social paladin X-REALM!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ichiipal - Rogue
» joina som social :)
» x-realm warlock
» X-realm Rogue
» X-realm huntard

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: