Namn:Karl Göran
Ålder:26
Kön: man
Fritid:tar gärna det anno om det går bra
Vart befinner du dig i Norden: Sundsvall
Har du vent: Idd
Har du mic: Idd
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:är halv finne man kan tyvär inge finska
Vilka tider kan du raida:
Måndag 00:00-00:00
Tisdag 00:00-00:00
Onsdag 00:00-00:00
Torsdag 00:00-00:00
Fredag 00:00-00:00
Lördag 00:00-00:00
Söndag 00:00-00:00
Ingame info
Character namn:Nått nytt Rp namn blir det säker
Class / Race: Blood elf female Paladin
Spec: social specc det som passar för heroics/karazhan bear mount runs i za
Är du villig att specca om om det skulle behövas: hehe klart man gör är inte en snåljude(bara ett uttryck inget illa menat)
Din roll i raiden:som Paladin kan man vara alt imo(1900dps på Teron,Flex)!
Attunements:Allt
Pre-tbc raid exp:Allt
Tbc.raid exp:2/6 sunwell
Spel tid på din char Total/på 70:100dagar på min belf 163 på min pre tbc druid 30 på min Be rugge 10 på min Ne hunter 20 på min gnome lock och så har jag 2 70 chars som min bror fått !
Professions: herb/alch Maxad ofc
Varför du vill joina Lyrical: vill spela med mina gammle G-m8 theiss(theous)Noxxius(spiken) och mizzjudge aka mr nub tank!och inte glömme Liket vet inte vad Gotlännigen heter nu men troll mage med ca 5k HP;)
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Annonymt tack! inge ont vill bara "HEM" til Al Akir igen.
Känner du någon i Lyrical: mongisarna ovanför.
Armorylänk:social app, har 5/8 t6 tanking och Illidan skölden=O,nästan allt dps väg och ca 20% haste dps gear och ett healing set med ca 2400 healing och bra critt.
Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Kan säkert hoppa in och hjälpa till och progress om det skulle saknas folk men detta är en social app inget annat.