Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Noxx - 70 Dps warrior !

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Noxx - 70 Dps warrior ! Empty
InläggRubrik: Noxx - 70 Dps warrior !   Noxx - 70 Dps warrior ! Icon_minitimemån 05 maj 2008, 8:08 pm

IRL info : Jag känner Coreyi irl, Jag har inge sporter och så på raid tid, Är inne ganska mycket på wow. Aa,, Razz Inte så mkt om mej Smile
Namn: Andreas Wannström
Ålder: 16
Kön: kille
Fritid: Spelar Golf, ( inga speciella tider )
Vart befinner du dig i Norden: Sthlm ( nynäshamn )
Har du vent: Ja,
Har du mic: Ja, ( Många tror jag e typ.. aa skit liten, För jag har dock lite mesig röst(Ljus/Pipig) >,<)
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: Jag e svensk så , jah Smile
Vilka tider kan du raida:

Måndag 17.30-22-30/23-00
Tisdag 17.30-22-30/23-00
Onsdag 17.30-23-00 / 24.00
Torsdag 17.30-22-30/23-00
Fredag 17.30-23-00 /24.00
Lördag 17.30-23-00 /24.00
Söndag 17.30-22-30/23-00
(olika beroende på om det är ngt specc i skolan eller så , )

Ingame info : Hmm... JAg har kört första bossarna i BT 5/5 hyjal, jag är Nice dps warrior som har ssc/tk gear. Är ganska hardcore, Joinar raids även om det är "Whipe kväll" typ. Är inne mkt på wow om dagarna och kvällarna efter mattid Smile
Character namn: Noxx
Class / Race: Warrior Orc,
Spec: Dps, 17/44/0
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Ja, men föredrar att vara dps. ( Kara/Heroic tank gear typ )
Din roll i raiden: Dps / offtankar
Attunements: Alla
Pre-tbc raid exp: Mc, Bwl
Tbc.raid exp: Allt förutom 4 ,5 sista bossarna i BT
Spel tid på din char Total/på 70: 35dagar
Professions: 375Bs, 375Smelting / mining
Varför du vill joina Lyrical: För jag vill börja raida igen och jag vill ha ngra irl polare att raida med ( Coryei e min irl polare )
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Sesame Street ( Frostmane EU ) Lämna den för jag slutade tidagare och nu fick jag nte börja raida igen och jag vill raid så jag flyttar hit, ( Och här har jag irl polare )
Känner du någon i Lyrical: Coreyi Smile
Armorylänk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Noxx

Ytterliggare info om du vill tilllägga något:Hmm... Vet inte, Min farsa är Typ Second officer i en Guild som har downat illidan o snart Första i sunwell, Sen tror jag inte det är ngt extra Smile Hoppas jag kan joina Smile What a Face cheers <3
Till överst på sidan Gå ner
coreyi
Admin
coreyi


Antal inlägg : 328
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 34
Ort : ösmo

Noxx - 70 Dps warrior ! Empty
InläggRubrik: Sv: Noxx - 70 Dps warrior !   Noxx - 70 Dps warrior ! Icon_minitimetis 06 maj 2008, 12:49 am

du har expen och gearet så dig ska vi nog kunna ge en trail Smile


pma mig in game och välkommen till lyrical
Till överst på sidan Gå ner
https://lyrical.swedishforum.se
 
Noxx - 70 Dps warrior !
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 warrior
» Warrior
» Warrior/dps/want to join..^^
» 70 Warrior
» Fury warrior :)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: