IRL info
Namn: Viktor
Ålder: 20
Kön: Man
Fritid: Va? Uh, flänger runt en del.
Vart befinner du dig i Norden: Umeå, Sverige
Har du vent: Ja
Har du mic: Ja
Vilka tider kan du raida:Måndag 17:00-00:00
Tisdag 17:00-00:00
Onsdag 17:00-00:00
Torsdag 17:00-00:00
Fredag 17:00-00:00
Lördag 13:00-00:00
Söndag 13:00-00:00
Tiderna är mer uppskattningar, är student så jag disponerar min egen tid bäst jag vill. Har föreläsningar/seminarier några gånger i veckan, dock sällan senare än till 17.
Ingame infoCharacter namn: Hellgoatse
Class / Race: Warrior / Tauren
Spec: Prot
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Ja
Din roll i raiden: Varför har alla guilds den här frågan? Jag tankar.
Attunements: Inte till nåt häftigt.
Pre-tbc raid exp:Tbc.raid exp: Bankat lite på Kael, upp till Vashj i SSC.
Spel tid på din char Total/på 70: 36 dagar
Professions: Mining 375/BS 88
Varför du vill joina Lyrical: Känner lite folk i guilden, skulle va nice med en svensk guild.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Lite IRL-guilder och sen FA som jag inte har lämnat än men tänkte göra om jag blir accepterad. Väldigt inaktivt med raidningen på sistone, de flesta som jag tyckte om har lämnat guilden också.
Känner du någon i Lyrical: Ja, Grovt och Shaken
Armorylänk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&n=HellgoatseSkabbo nämnde att ni kanske hade nog med Protwarriors. Isf kan jag specca om till Fury och då blir frågan "Din roll i raiden:" att jag DPSar istället, har rätt okay offspecgear.
Var på en ZA run med lite folk från Lyrical för ett tag sen och det gick oväntat smidigt. Jag tvingade Grovt att lova att betala mina repairbills för jag trodde att det skulle gå skit, men blev grymt positivt överraskad. Så nu hoppas jag att ni är villiga att ta in mig så kan jag visa vad jag går för :O)