Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Sherzul - UD Rogue

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Sherzul
Gäst




Sherzul - UD Rogue Empty
InläggRubrik: Sherzul - UD Rogue   Sherzul - UD Rogue Icon_minitimefre 04 apr 2008, 1:32 am

IRL info
Namn: Marcus
Ålder: 23
Kön: Sist jag kollade hade inte bröst iaf...
Fritid: Gymmar några gånger i veckan men annars WoW och så gå ut då och då
Vart befinner du dig i Norden: Uppsala/Sverige
Har du vent: Jajamen
Har du mic: Jajamen
Vilka tider kan du raida:
Jag jobbar till 16:00 vardagar och kommer hem strax efter så är det viktigt kan jag logga på då men jag hinner gärna duscha och äta först...
Om det är så att jag ska gymma kanske jag loggar på först runt 19:00 men det där är inget hugget i sten. Jag signar såklart inte för saker jag är
osäker på om jag hinner till. Jag går upp rätt tidigt på morgnarna också så jag raidar inte alltför gärna skitsent varje gång men självklart drar jag inte
mitt i någonting. Vilka tider jag kan på helgen beror faktiskt helt på om jag ska gå ut eller inte, är jag hemma så är jag tillgänglig i stort sett hela dygnet.

Måndag 18:00-00:00
Tisdag 18:00-00:00
Onsdag 18:00-00:00
Torsdag 18:00-00:00
Fredag 18:00-00:00
Lördag 14:00-00:00
Söndag 15:00-00:00


Ingame info
Character namn: Sherzul
Class / Race: Rogue UD
Spec: Combat (för tillfället fist/svärd pga att jag har bäst fist main men jag ska fixa s3 svärd så blir det ren combat swords)
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Behövs det så visst men jag saknar vapen för mutilate
Din roll i raiden: Singel target dps är min vän helt enkelt, och såklart interrupts. Kan säkert rädda nån healer med en snygg blind också om det skulle behövas
Attunements: Kara och alla heroics
Pre-tbc raid exp: Nada
Tbc.raid exp: Kara, Gruul, ZA (4/6) och lite TK (2/4).
Spel tid på din char Total/på 70: 54 totalt tror jag och 32 eller något på 70
Professions: Engineering 375, Enchanting 275 (enbart för guld men jag ska levla det snart)
Varför du vill joina Lyrical: Jag hamnade i en grupp för Heroic Magisters Terrace med tre från Lyrical och alla kunde upenbarligen spela, bete sig som folk och var roliga så det verkade som det kunde vara ett vettigt guild.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Jag gick med i Punished när det bildades för längesen men lämnade det sen när alla jag tyckte om där drog. Sen var jag i Altacular lite kort men raidade knappt med dom (ett guild med några mains och många alts från Apex och DarkStorm). Det guildet är nu upplöst eftersom Apex och Darkstorm raidar Sunwell.
Känner du någon i Lyrical: Inte direkt men Bangers och Lustig har jag spelat med och så någon hunter jag inte minns vad han hette.
Armorylänk:

Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Jag ställer alltid upp om det skulle behövas eftersom jag tycker det är ganska mycket det som ett guild handlar om. Jag är väldigt aktiv och kommer inte bara logga på för raider och sen gnälla om att jag inte får någon loot. Självklart kommer jag alltid förberedd med pots och flasks. Om det behövs kör jag gärna någon heroic med er om ni vill se att jag kan spela och göra duglig dps. Ja, och sen är jag rätt snygg också. Om ni har några frågor är det bara att höra av er.
Till överst på sidan Gå ner
Sherzul
Gäst




Sherzul - UD Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Sherzul - UD Rogue   Sherzul - UD Rogue Icon_minitimefre 04 apr 2008, 1:34 am

Nu fick jag inte länken att funka till armoury men hojta till ingame så kan ni få inspecta eller om ni orkar söka själva.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sherzul - UD Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Sherzul - UD Rogue   Sherzul - UD Rogue Icon_minitimefre 04 apr 2008, 9:52 am

Hej.

Jag lirade med denna snubben inne i MgT någon gång och han gjorde inga fel och helt ok dps. Hans gear är väl runt det vi spelar..
Behöver vi en till rogue som verkar kunna sin kalss utifrån de få instancer jag då sett honom spela så är han värd att försöka enligt mig.

Dock är frågan om vi behövber mer rogue's just nu..

Lycka till i alla fall! //

Lustig, holy priest.
Algore, combat rogue.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sherzul - UD Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Sherzul - UD Rogue   Sherzul - UD Rogue Icon_minitimefre 04 apr 2008, 12:41 pm

Alla glömmer bort mig Sad
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Sherzul - UD Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Sherzul - UD Rogue   Sherzul - UD Rogue Icon_minitimelör 05 apr 2008, 1:40 am

Tjena Sherzul!

Lessen att behövs säga det men för stunden har jag 2 rogues på trial och 2 som raidar + mej själv, så vi är ett gäng som lirar rätt mycket. Tycker att du värkar riktigt bra men kan inte knuffa nån annan/flera åt sidan för en till rogue, så tyvärr är vi fulla på rogues atm. Men om du vill kan du joina som Social och om det skulle vara så att vi blir en rogue kort så kliver du bara upp som trial. Men annar kan jag inte göra mer än att önska dej lycka till framöver och att du eventuellt hittar nått annat guild att spela i!

Men jag återkommer säkert ingame om vi skulle bli nån rogue kort, ha de bra till dess!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sherzul - UD Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Sherzul - UD Rogue   Sherzul - UD Rogue Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Sherzul - UD Rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rogue
» 70 ud rogue
» Rogue
» Rogue application

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: