Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 70 ud rogue

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Backlaz
Gäst




70 ud rogue Empty
InläggRubrik: 70 ud rogue   70 ud rogue Icon_minitimetor 13 mar 2008, 8:12 pm

IRL info
Namn: Mikael
Ålder: 17
Kön: Man
Fritid: Innebandy, lira wow och dricka;)
Vart befinner du dig i Norden: Skåne, Sverige
Har du vent: Jepp
Har du mic: Jadå
Vilka tider kan du raida:

Måndag 17:00-02:00
Tisdag 17:00-02:00
Onsdag 17:00-02:00
Torsdag 17:00-02:00
Fredag 17:00-hur länge som helst
Lördag 13:00-hur länge som helst
Söndag 13:00-24:00


Ingame info
Character namn: Backlaz

Class / Race: Undead, rogue

Spec: 20/0/41 kan respecca om ni vill det

Är du villig att specca om om det skulle behövas: ja

Din roll i raiden: Jadu.. dps Wink

Attunements: Kara

Pre-tbc raid exp: Var med i en guild som hette condemned på realmen Haomarush och vi tog ner alla bossar i MC,ZG,Onyxia,AQ20 och fick ner första bossen i aq40.

Tbc.raid exp: Har spelat på min warrior som är i lvl 70 på realmen Haomarush i en guild som heter project mayhem och vi har tagit ner alla bossar i ZA,kara,Gruul,Magg,SSC och tp. När jag slutade spela på min warrior skulle vi precis börja på Hyjal Summit. Nu har de antaglien kommit en bra bit längre för det var ett tag sen jag spela på min warrior. Warriorn heter Kambui.

Spel tid på din char Total/på 70: total: 50dagar 70: 12dagar

Professions: Engineering (362), mining (272)

Varför du vill joina Lyrical: Jag vill joina Lyrical för att ni verkar vara en mycket seriös bra guild med ett bra ledarskap. Jag vill även gå med i lyrical för att jag har en irl polare som spelar där (crantz)

Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Har flyttar hit min rogue från realmen Haomarush så har bara joinat en pvp guild som heter "last warning".

Känner du någon i Lyrical: Som jag sa innan, jag känner crantz;) och jag vill gärna lära känna fler i guilden.

Armorylänk: armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Backlaz (mest pvp gear just nu men har även en del pve gear)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




70 ud rogue Empty
InläggRubrik: Sv: 70 ud rogue   70 ud rogue Icon_minitimetor 13 mar 2008, 11:01 pm

Tjenare där!

Tyvärr är det såhär att vi har väldigt fullt på Rogues i raids atm, men jag kan invita dej till Lyrical som social så att du kan få hänga med i guildchatten och vara i samma guild som Crantz eftersom han e din irl-polare. Men som det ser ut nu så kan du inte få hänga med oss och raida för tillfället.
Men svara här eller prata med mig in-game så kan vi nog ordna så att du kommer in som Social!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




70 ud rogue Empty
InläggRubrik: 70 ud rogue   70 ud rogue Icon_minitimefre 14 mar 2008, 2:46 am

Nu vet ni att detta är en av mina irl polare men det är inte därför jag säger att han minst är värd en trial plats, han har kört vad vi kör, han kan alltid raida och för övrigt en grymt skön kille,
tycker han borde få en chans som trial imo
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 ud rogue Empty
InläggRubrik: Sv: 70 ud rogue   70 ud rogue Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
70 ud rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rogue
» Rogue
» X-realm Rogue
» Rogue Application
» Sherzul - UD Rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: