Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

Borttappad - Holy Paladin

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Borttapp
Gäst

Borttappad - Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Borttappad - Holy Paladin   Borttappad - Holy Paladin Icon_minitimemån 17 mar 2008, 12:44 pm

IRL info
Namn: Daniel Lifh
Ålder: 16
Kön: Kille
Fritid: Da göörl och WoW.
Vart befinner du dig i Norden: Sverige -> västmanland -> Kolsva
Har du vent: Jappz
Har du mic: Jappz.
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:
Vilka tider kan du raida:

Måndag 17:00-01:00
Tisdag 17:00-01:00
Onsdag 17:00-01:00
Torsdag 17:00-01:00
Fredag 17:00-01:00
Lördag 17:00-01:00
Söndag 17:00-01:00

Ingame info
Character namn: Borttappad
Class / Race: Belf - Paladin
Spec: Holy - 41/20/00
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Tror knappast det behövs.
Din roll i raiden: Hela folk som ett as, ta med ett bra humör och förstör inte raids.
Attunements: Alla heroics,kara, inte MH än dock, behöver kael'thas o vashj.
Pre-tbc raid exp: aq20,zg,MC,onyxia
Tbc.raid exp: Karazhan,Gruul,Magtheridon,5/6 SSC,5/6 ZA,1/4 TK.
Spel tid på din char Total/på 70: 25 days.
Professions: Nyligen rerollat Herb o Mining för att tjäna lite cash.
Varför du vill joina Lyrical: Vill ha nån bra raidande guild. Ni har haft väldigt bra progress också.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?:
Lyrical - Stack för att jag mer kände för pvp då.
Rice and Pork - Tröttnade efter 3-4 veckor och längtade efter raids.
The Stuff of Legend - Disband
Nex Superne - Många officers stack.
Känner du någon i Lyrical: Nope.
Armorylänk:

Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Jag läser på innan alla raids, har mick och vent som funkar och jag stör inte under raids. Jag har med pots och klagar inte om whipes. Jag har med ett bra humör som folk borde gilla Smile

Aja, hör av er snarast, Pöss!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Borttappad - Holy Paladin   Borttappad - Holy Paladin Icon_minitimemån 17 mar 2008, 2:32 pm

Borttapp skrev:

Lyrical - Stack för att jag mer kände för pvp då.
Du ble vel kicka for å leave et kara raid for å dra arena hvis jeg husker riktig.
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Borttappad - Holy Paladin   Borttappad - Holy Paladin Icon_minitimemån 17 mar 2008, 4:51 pm

Du stack från första lyrical för pvp. Men skulle vilja ta ett snack med dig in-game.

/w lukalinda när jag är online!

//Lukalinda Paladin CL
Mirtha

Antal inlägg : 47
Registreringsdatum : 08-02-22

InläggRubrik: Sv: Borttappad - Holy Paladin   Borttappad - Holy Paladin Icon_minitimemån 17 mar 2008, 7:24 pm

märkligt låg healing och än mer märklig låg crit - inga enchants på bracers/gloves/shoulder.. finns lite å putsa upp..

gl med applyen!
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Borttappad - Holy Paladin   Borttappad - Holy Paladin Icon_minitimemån 17 mar 2008, 7:28 pm

Var snabbt innne på armory för att kolla in dig, din healing ligger okay till tbh. Lite enchants på gloves/wrists osv så ligger du bra till. Fast din critt är 3-4% efter och din mp 70 för hög
Borttapp
Gäst

InläggRubrik: Jao..   Borttappad - Holy Paladin Icon_minitimetis 18 mar 2008, 1:33 am

Jao, enchantsen kan jag hålla med om att dom är lite slacking runt. men jag försöker skaffa lite pengar först innan jag skaffar dom. försöker att ha 1000g+ innan jag börjar slösa igen -.-
Btw, vettefan vad jag ska göra med min mp5, Om ni vill att jag ska ha mer crit så byter jag till lite pvp om det så behövs? som sagt, vettefan vad jag ska göra Razz
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Borttappad - Holy Paladin   Borttappad - Holy Paladin Icon_minitimetis 18 mar 2008, 9:02 am

Som paladin räcker det med 75 mp5 in combat utan buffs. bara du har 21+% critt, (jag har runt 25% critt tho men jag har det svårt att gå oom Very Happy )
Borttapp
Gäst

InläggRubrik: mjao   Borttappad - Holy Paladin Icon_minitimetis 18 mar 2008, 6:22 pm

Jao, tur med dropsen kan man inte säga att jag har heller, inte fått bälte eller bracers från kara, så jag springer ju fortfarande omkring o leker med mail. T4 handskar har jag egentligen bara ignorerat eftersom enligt min åsikt är sämre än dom jag har nu.
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Borttappad - Holy Paladin   Borttappad - Holy Paladin Icon_minitime

Borttappad - Holy Paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy paladin
» Holy Paladin
» Holy paladin apply
» Imperious Holy paladin
» Draqoz, Holy Paladin.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet