Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

Mage TTWFB spec

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Berighan
Gäst

Mage TTWFB spec Empty
InläggRubrik: Mage TTWFB spec   Mage TTWFB spec Icon_minitimeons 26 aug 2009, 10:01 pm

Din karaktär: MAGE
Namn: Berighan
Klass och spec:
Armorylänk:
Logga ut i ditt PvE-gear för att underlätta för oss.

Om dig
Ditt namn: Jon Granberg
Din ålder: 23
Var befinner du dig: Umeå
Förstår du skriven och talad svenska: jo asså

Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP:
sitter med en 3ghz core 2 duo, geforce gtx 285, 3,25gb ram 100mbit lina

Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner? jepp jepp

Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare.
jusst nu är jag arbetslös så inte mycke å tänka på förutom flickvän å hund Smile.. tänkte börja läsa några kurser på distans fram över, så vet inte riktigt hur mitt schema kommer se ut men förmodligen ledig från 17:00 - frammåt, alla dagar

Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem?
Lämnade du dem på god fot eller mycket drama?
ferus och maleficient. ferus lämnade jag på grund av splittring efter wotlk släpptes. irl polare flyttade till al'akir för att starta en ny guild (maleficient). men senare flyttade dom flesta tillbaks till ferus igen pga för lite raidande. men jag stannade dock kvar för hadde jusst tagit upp lirandet och va lite sent ute, helt enkelt lite efter i progress

Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det?
WOTLK: hela naxx 25/10 voa 25/10 os25/10 lite av cot 10.
BC: karazhan, za, och runt hälften i serpent schrine och the eye.

Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför? tog en paus just innan wotlk släpptes för att helt enkelt ägna mej åt annat en stund flickvän lite resande och jobb mm
Playtime: 41 days 13 hours.. geez... och 4days 20 hours på lvl 80
Pre-WotLK experience: ja som sagt lite raidande i diverse raider bla de nämda ovan sen även lite vanilla så som Mc, Onyxia, Zg, mm

Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid? har alltid med mej mana och health pots mer än det, och lite gear ifall man saknar hit klasser så som uglykin och shadow pr. det sitter inte i ekonomin iaf är det nått mer folk vill att jag ska ta med så gör jag det
Har du några WWS-loggar vi kan kolla på? nope..
Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning. ja har kört lite med flickvännen och en polare med friendly exp så har några strö alts runt lvl 60

Känner du någon som spelar i Lyrical redan? nej tyvär

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig? har alltid velat spela i en svensk guild bara för enkelhetens skull Smile, samtidigt som ni verkar som ett härligt och lagomt serriöst guild!

Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss! hmm jag är en persson som alltid letar efter förbättringar både när det gäller mej själv och andra. väldigt sugen på framsteg, och väldigt trött på det eviga puggandet.... annars en trevlig och alltid possitiv persson gillar inte klagande eller ut pekning av folk! hoppas jag fick med allt nu cya Wink
Till överst på sidan Gå ner
Berighan
Gäst

Mage TTWFB spec Empty
InläggRubrik: armory   Mage TTWFB spec Icon_minitimeons 26 aug 2009, 10:04 pm

hmm fick inte med armory provar maruna's verion
Berighan
Gäst

Mage TTWFB spec Empty
InläggRubrik: fail..   Mage TTWFB spec Icon_minitimeons 26 aug 2009, 10:05 pm

nehe?
Uffe

Uffe

Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17

Mage TTWFB spec Empty
InläggRubrik: Sv: Mage TTWFB spec   Mage TTWFB spec Icon_minitimetor 27 aug 2009, 1:23 am

Prata med Illan när du kommer online
Sponsored content

Mage TTWFB spec Empty
InläggRubrik: Sv: Mage TTWFB spec   Mage TTWFB spec Icon_minitime

Mage TTWFB spec
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rogue , Combat mace spec skillad och exp