Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 App: Serben 70 kossa (warrior)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Serben
Gäst




App: Serben 70 kossa (warrior) Empty
InläggRubrik: App: Serben 70 kossa (warrior)   App: Serben 70 kossa (warrior) Icon_minitimefre 12 sep 2008, 9:10 pm

Din karaktärs namn? Serben

Din karaktärs klass och specc (länka gärna från WoWhead/wowdb om du har en annan spec än på armory). Motivera varför du använder just den speccen:

Har denna spec pga arena...

Din karaktärs gear. Posta din armorylänk (logga ut i ditt PvE-gear för att göra det enklare för dig och oss) och ifall du har några speciella items (resistance gears osv):



Ditt namn? Vladan Djukic

Din ålder? 17 ½

Var befinner du dig? Jönköping, Da hood Razz

Förstår du skriven och talad svenska?
Jag kan Svenska förstå ^^

Din hårdvara och uppkoppling: Telia 24 mbit , Acer burk med Nvida Gforce 8600gt lr ngt sånt, det håller gott o väl , 4gb ram


Ventrilo. Har du mic, kan du prata och kommer du att prata? ajjemän, inga dimmor.... kanske kmr prata lite för mkt Razz

Hur tillgänglig kommer du att vara? En detaljerad beskrivning av hur mycket du kommer att kunna raida och vad som kan påverka dina raidtider (arbete, sporter osv): 24/7 förmodligen, lirar handboll men det krockar inte med era raidtider

Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama?
Har vart med i ett fåtal pve guilder men lämnat pga att folk inte kan lira.. har lite svårt för folk som inte kan lira sina klasser Razz

Din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur länge sen var det? Har du tagit pauser från WoW och isf varför? Inkludera gärna din playtime och pre-TBC experience.
Har gjort allt upp till twins i AQ pre TBC , sedan har jag haft break på Xantal månader fram o tbx
och i BC har jag upp till BT ( clearat upp till illidian). var ca 1 månad sen jag döda council

Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till en raid?
vet inte namnen exakt men kör med AP flasks helst. Har bra ekonomi, inga proble med gold

Har du några WWS-loggar vi kan kolla på?
nope sry Razz

Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning.
har en hunter jag kör på ibland, inte så ofta

Känner du någon i Lyrical redan?
är ny på realmen så nej tyvärr...

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig?
känns som ni är bra samt schyssta spelare, sen skulle de vara kul o lira med svenskar

Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss!

Jag tror jag kan bidra med mycket skämt samt en bra o skillad warrior, har lyckats klara av detm esta som pvp har att erbjuda, har varit top5 i världen 2v2 samt varit 1a i 3v3 i blackout och lyckats komma 2a i arenajunkies turneringen.
Jag känner att jag vill ta klivet in i en seriös pve guild och jag tror jag kommer passa in här.
Hoppas ni ger mig en chans Smile Mitt pve gear kanske inte är det bästa men det är inte så svårt att fixa....
Tack för att ni tog er tid att läsa appen, ha de fint
Till överst på sidan Gå ner
serbenn
Gäst




App: Serben 70 kossa (warrior) Empty
InläggRubrik: glömde....   App: Serben 70 kossa (warrior) Icon_minitimefre 12 sep 2008, 9:26 pm

glömde skriva att jag gärna skulle vilja lira som slam warr... Razz
Till överst på sidan Gå ner
mirre




Antal inlägg : 69
Registreringsdatum : 08-02-18
Ort : lycksele

App: Serben 70 kossa (warrior) Empty
InläggRubrik: Sv: App: Serben 70 kossa (warrior)   App: Serben 70 kossa (warrior) Icon_minitimefre 12 sep 2008, 9:27 pm

gief en warrior som bara spelar slam!Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
coreyi
Admin
coreyi


Antal inlägg : 328
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 34
Ort : ösmo

App: Serben 70 kossa (warrior) Empty
InläggRubrik: Sv: App: Serben 70 kossa (warrior)   App: Serben 70 kossa (warrior) Icon_minitimelör 13 sep 2008, 3:27 pm

precis taggit in en ny warrior så vi är fulla på dom och du är för ung det är 18års gräns i guild
så tyvär är det avslag
Till överst på sidan Gå ner
https://lyrical.swedishforum.se
Sponsored content





App: Serben 70 kossa (warrior) Empty
InläggRubrik: Sv: App: Serben 70 kossa (warrior)   App: Serben 70 kossa (warrior) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
App: Serben 70 kossa (warrior)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Warrior
» Warrior/dps/want to join..^^
» 70 Warrior
» 70 warrior
» Noxx - 70 Dps warrior !

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: