Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Warrior

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Bangers
Gäst




Warrior Empty
InläggRubrik: Warrior   Warrior Icon_minitimesön 30 mar 2008, 2:21 am

Ansökningsmallen
Kopiera denna och använd den i din tråd.

IRL info
Namn: William
Ålder: 18
Kön: Man
Fritid: WoW? Umgås med polare osv osv
Vart befinner du dig i Norden: Göteborg
Har du vent: japp
Har du mic: Ja, det med

Vilka tider kan du raida:
Jag kan raida alla dagar, just nu går jag i skolan och har 5 lektioner i veckan. Finns det något jag har gott
om så är det fritid.



Ingame info
Character namn: Bangers
Class / Race: Tauren warrior
Spec: Jag kör allt, speccar om varje dag i vilket fall som helst så spelar ingen som helst roll.
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Absolut
Din roll i raiden: Det beror så klart på vilken spec jag kör i raidet. Som tank är min roll att se till att jag inte dör samt att se till att alla kan gå all out hela tiden. Det är väl lite av min prio när jag tankar då jag oftast brukar köra en impale spec och brukar kunna threatta tillräckligt för att alla skall kunna pumpa ut så mycket skada det bara går.
Som dps är min roll att göra så mycket skada det går utan att ta aggro. Med hjälp av dps rotation kunna göra så mycket skada som möjligt!
Sen självklart som offtank är det att tanka upp lorten mtn inte är sugen på.
Attunements: Är väl inte så aktuellt längre?
Pre-tbc raid exp: MC/BWl/ZG/Onyxia
Tbc.raid exp: Karazhan/Gruul/Zul'aman/Loot reaver/Lurker och har även kört Magtheridon
Spel tid på din char Total/på 70: Drygt 72 dagar
Professions: Enchanting och Blacksmithing
Varför du vill joina Lyrical: Jag vill joina Lyrical för det sociala. Det är många jag spelat med tidigare i andra guilder som jag tycker om och gärna vill spela med igen. Guilden raidar inte super hardcore och det passar mig perfekt då jag i grund och botten inte är någon hardcore raidare men jag har dock inget emot att raida hardcore om detta skulla önskas.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Laddad/Southfield som senare blev Kaviarcobraz/Cowboys from hell och Plan B. Southfield/Kaviarcobraz var jag med ganska länge men jag lämnade för att de bara var online 5 timmar i veckan för att köra karazhan varje onsdag. Blev lite tomt de andra dagarna! Cowboys from hell
Känner du någon i Lyrical: Darkpain/Lolerwarlock/Edit/Feg/Kungcarlxvi/Snusmurvan/Dmw/Baatoz/Juvesak har inte full koll på alla som är med i guilden så tog de som var online när jag skrev applyn. Känner även lite mer folk mer genom andra och som jag gruppat lite med och pratat med en del, till exempel Skabbo och Knubbis. Har garanterat glömt många och för detta ber jag om ursäkt! Men som sagt så tog jag de som var online när jag skriver denna applyn. Måste också lägga till att jag känner min landsman och broder ELAYAS som faktiskt till och med dedikerat ett pet till mig! Hahahaha.
Armorylänk: Det är nog ingen idé för mig att lägga upp en armorylänk då jag alltid har på mig mitt pvp gear för tillfället. Men jag har gear för alla specs som består av gear från karazhan/badges/zul'aman/gruul och pvp. Har alla vengeful vapnena och allting för fury och ms/slam dps osv.

Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Jag är inte intresserad av att joina för att ta någon tanks plats eller så på något sätt utan mer för att ha det trevligt och komma till raids då tank eller dps saknas. Jag har inget behov av att raida mycket men om det skulle behövas så ställer jag självklart upp.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Warrior   Warrior Icon_minitimesön 30 mar 2008, 3:16 am

jag är bortglömd i alla applys! Sad

bangers är rolig att mobba och är inte feg att snacka på vent Smile ställer oftast upp på det mesta *hint hint*
Till överst på sidan Gå ner
Bangers
Gäst




Warrior Empty
InläggRubrik: mm   Warrior Icon_minitimesön 30 mar 2008, 3:31 am

Sorry puppy glömde dig. Men du var inte online när jag skrev applayen!

Hur som helst, vill bara lägga till att jag slängde upp applayen och tänkte gå in och fixa stycken och sånt efter. Hittade dock ingenstans men kunde editta, så jag ber om ursäkt och hoppas att ni kan läsa igenom den ändå!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Warrior   Warrior Icon_minitimesön 30 mar 2008, 4:24 am

du kan ju inte edita som gäst, einstein ;D
Till överst på sidan Gå ner
coreyi
Admin
coreyi


Antal inlägg : 328
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 34
Ort : ösmo

Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Warrior   Warrior Icon_minitimesön 30 mar 2008, 4:33 am

tjenna bangers trevlig att se dig får prata med baatoz om du ska med för det är lite fullt på warriors atm men ska se vad vi akn göra GL Smile//coreyi
Till överst på sidan Gå ner
https://lyrical.swedishforum.se
Bangers
Gäst




Warrior Empty
InläggRubrik: m   Warrior Icon_minitimesön 30 mar 2008, 10:47 am

Puppy: Man brukar kunna editta sina egna posts på vilket forum som helst.

Coreyi: Toppen det, ville bara lägga till ännu en gång att jag inte är intresserad av att rolla om spots till raids eller något. Vill någon annan med så passar jag. Blir lite samma stuk som puppys mamma, plocka fram mig då ni inte hittar något annat. Bästa är att jag är till och med gratis!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Warrior   Warrior Icon_minitimesön 30 mar 2008, 12:10 pm

hmm, var det inte bangers som var med i typ 1 dag innan han blev sur över sin trail-spot? ..
Till överst på sidan Gå ner
Bangers
Gäst




Warrior Empty
InläggRubrik: nja   Warrior Icon_minitimesön 30 mar 2008, 12:19 pm

Nja, inte riktigt. Jag blev invitead av Tott3/Desti/Aex. Dock var detta under mitten av mitt pvpande när jag pvpade som mest. Då var jag inte redo att börja raida eller något så därför valde jag att bara parkera mig i Plan B så jag kunde fixa ihop mitt arena gear och allting. Nu har jag dock allting som går att köpa för arena poäng och mina partners har tröttnat på att lira så mycket. Så därför vänder jag mig till er för att söka lite nya utmaningar!
Till överst på sidan Gå ner
Akoz




Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 08-03-21

Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Warrior   Warrior Icon_minitimesön 30 mar 2008, 12:45 pm

världens sötaste IRL, kommer inte han inte vet jag inte om jag kan leva med det... Feg detta får du styra upp!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Warrior   Warrior Icon_minitimesön 30 mar 2008, 12:52 pm

pvp g33k! du får inte komma med om du ska hoppa runt på bossar cyclops
Till överst på sidan Gå ner
Bangers
Gäst




Warrior Empty
InläggRubrik: haha   Warrior Icon_minitimesön 30 mar 2008, 1:02 pm

haha, ärligt talat vet jag inte om jag klarar det. Har In-game damp, man gör mer threat om man hopp tankar har ud inte hört det=)?
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Warrior   Warrior Icon_minitimesön 30 mar 2008, 2:27 pm

tjenare Bangers !!
Kul att du har börjar söka dej till pve igen, det va ett tag sen man såg dej utan Fullt Season gear o tvåhandare i högsta hugget!
Bangers är en riktigt bra spelare som har spelat warrior under hela sin wow karriär ( förutom hans 67 mage som aldrig kommer att bli 70 ), har både tank och även dps gear tror jag som passar våran progress/nivå där vi är atm. Spelat med honom sen Laddad i Pre-TBC och måste säga att jag hoppas verkligen att du får joina oss och vara våran "sämsta" warrior som du alltid har varit bangers! jag menar... finns det nån som har varit sämre på att tanka igentligen!? tror inte det..
Nä men en mycket skillad spelare som vet vad han gör och som ställer upp!

/vote for join
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Warrior   Warrior Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Warrior/dps/want to join..^^
» 70 Warrior
» 70 warrior
» Fury warrior :)
» Warrior / orc / Prot

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: