Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Metanolkossa / Protection Warrior

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Metanolkossa / Protection Warrior Empty
InläggRubrik: Metanolkossa / Protection Warrior   Metanolkossa / Protection Warrior Icon_minitimetis 09 sep 2008, 9:57 pm

Namn: Joakim Björklund
Ålder: 28
Kön: Mars
Fritid: jobbar o umgås med tjejen typ Smile
Vart befinner du dig i Norden: sverige (änden av mälarn)
Har du vent: jao
Har du mic: jao
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: ofc
Vilka tider kan du raida: Jobbar natt på Volvo i Köping så det e lite skumma tider Wink. Söndagar ser ut o bli den enda lilla krock eftersom jag börjar 1 timma tidigare

Måndag 15:00-23:30
Tisdag 15:00-23:30
Onsdag 15:00-23:30
Torsdag 15:00-23:30
Fredag 15:00-23:30
Lördag 15:00-23:30
Söndag 15:00-22:30


Ingame info
Character namn: Metanolkossa
Class / Race: Warrior/Tauren
Spec: 8/5/48 Prot
Är du villig att specca om om det skulle behövas: absolut
Din roll i raiden: ta så mycke stryk som det bara går Smile Kan gå in som dps warrior om det behövs på heltid.
Extern information såsom WowWebStats osv. (inte armorylänk):
Pre-tbc raid exp: oj. allt utom naxx/aq40 på warrior/warlock.
Tbc.raid exp: shadow/holy priest upp till ssc/tk och sen min warrior upp till Teron BT o alla utom archi i MH.
Spel tid på din char Total/på 70: Levlade upp denna för inte allt för lång tid sen. men det e min tredje warrior o har väldans massa speltid på warrior Wink. Och spelet e inte installat än så kan inte kolla!
Professions: Mining/BS maxade
Varför du vill joina Lyrical: Har sett er tidigare o ni verkar stabila o vet vad ni sysslar med.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: innan sommaren så bestämde ja mig för o ta ett litet break o hämta mer wow krafter. Spelade då i Punished men känner att ja vill mer.
Guildlös för tillfället
Känner du någon i Lyrical: Ser lite av gamla Three Crowns medlemmar allt Wink noxx,raeekan o CO
Armorylänk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Metanolkossa dock fel gear på mig nu. håller på o installerar spelet o ska försöka fixa om till protgear.
Men det e en blandning av t5/t6 content/badges/ZA

Ytterliggare info om du vill tilllägga något:
Mjao. skulle väl vara att jag är förmodligen en av dom bästa warriors som finns Wink (in my head atleast)
Om det skulle vara nått så hojta till tjejen, mina två katter eller mig så fixar vi det.
Ciao!
Till överst på sidan Gå ner
coreyi
Admin
coreyi


Antal inlägg : 328
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 34
Ort : ösmo

Metanolkossa / Protection Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Metanolkossa / Protection Warrior   Metanolkossa / Protection Warrior Icon_minitimetis 09 sep 2008, 11:03 pm

talk to me ingame när du ser mig online Razz




/// coreyi
Till överst på sidan Gå ner
https://lyrical.swedishforum.se
 
Metanolkossa / Protection Warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Protection / Arms Warrior
» 70 warrior
» Warrior
» Warrior/dps/want to join..^^
» 70 Warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: