Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 hunter/paladin

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
yRaz
Gäst




hunter/paladin Empty
InläggRubrik: hunter/paladin   hunter/paladin Icon_minitimetis 15 apr 2008, 12:15 am

IRL info
Namn: Mathias
Ålder: 22
Kön: man
Fritid: motocross
Vart befinner du dig i Norden: malmö
Har du vent: ja alla versioner
Har du mic: ja en bra mic
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:
Vilka tider kan du raida:

Måndag 17:00-23:00
Tisdag 17:00-23:00 beror på väder mm om de blir träning
Onsdag 17:00-23:00
Torsdag 17:00-23:00 beror på väder mm om de blir träning
Fredag 17:00-00:00
Lördag 00:00-00:00 beror på träning/tävling
Söndag 00:00-23:00 beror på träning/tävling


Ingame info
Character namn: apanbobo/whittrash
Class / Race: hunter/paladin
Spec: huntern ska respecas panadinen e holy
Är du villig att specca om om det skulle behövas: ja det är jag
Din roll i raiden: som hunter dps / paladin heala och dispella mm
Attunements: alla upp till karazan på min hunter jorde även ssc innan dom tog bort det. paladinen har karazan.
Pre-tbc raid exp: huntern mc onyxia bwl aq
Tbc.raid exp: karazan , gruls , mag , ssc , tk
Spel tid på din char Total/på 70:
Professions: hunter mining och goblish engenering / paladin herbelism och potionmaster
Varför du vill joina Lyrical: hört att de en sjyst guild...
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: syntax error blev hackad så hadde inte mitt acount på ett bra tag så ja fick kicken..
Känner du någon i Lyrical: ja crantz
Armorylänk: hunter
paladin

Ytterliggare info om du vill tilllägga något: mitt acount var hackat så min hunters spec ska ändras och han som hackade mitt account har scammat folk har jag fåt höra av folk på servern så ni inte tror det är jag. spelar helst hunter men gillar även átt spela holy paladin. har min pvp gear på min hunter och paladin kan byta när ja kommer hem till en pollare till dps/holy gear. min nya dator kommer nu i veckan då min förra gick sönder. har dyslexid så där är nog en hel del felstavningar.

tack på förhand MVH: Mathias (apanbobo / whittrash)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




hunter/paladin Empty
InläggRubrik: hunter/paladin   hunter/paladin Icon_minitimetis 15 apr 2008, 1:09 am

Som ni kan läsa känner jag honom IRL och vet att hans account varit hackat ett bra tag nu, för övrigt har han raidat det mesta, är duktig på att spela, riktigt skön kille och aktiv (vilket vi behöver för att få ihop så många raids som möjligt).

Tackar för mig, hoppas han kommer in.

Mvh crantz
Till överst på sidan Gå ner
yRaz
Gäst




hunter/paladin Empty
InläggRubrik: Sv: hunter/paladin   hunter/paladin Icon_minitimetis 15 apr 2008, 1:14 am

Ja kan pasta in alla dagar då jag tävlar i cross om ni skulle vilja det...
ska ringa dom som ska leverera min dator imorgon (tisdag) och kolla litte nogrannare vilken dag den kommer till mig..
Till överst på sidan Gå ner
yRaz
Gäst




hunter/paladin Empty
InläggRubrik: Sv: hunter/paladin   hunter/paladin Icon_minitimetis 15 apr 2008, 1:17 am

pasta skulle vara klistrain satt och funderade på om ja skulle görra litte pasta Razz
Till överst på sidan Gå ner
Uffe

Uffe


Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17
Ort : Holy präst

hunter/paladin Empty
InläggRubrik: Sv: hunter/paladin   hunter/paladin Icon_minitimetis 15 apr 2008, 1:21 am

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Mums
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM


verkar ha bra smak för mat Smile

Saknar lite enchants å så.... Typ 100 healing eller dyligt. Men tycker man om pasta så är man helt i min smak.
Till överst på sidan Gå ner
LeifX

LeifX


Antal inlägg : 32
Registreringsdatum : 08-02-20
Ålder : 35
Ort : Norrlands Hawai

hunter/paladin Empty
InläggRubrik: Sv: hunter/paladin   hunter/paladin Icon_minitimetis 15 apr 2008, 4:12 am

Har dock inte sätt din gear men säger uffe att du saknar enchants så bör du fixa det och vi skulle kunna behöva en paladin som kan buffa tycker jag.
Förövrigt verkar du vara en vettig person
Till överst på sidan Gå ner
http://www.free6.com
yRaz
Gäst




hunter/paladin Empty
InläggRubrik: Sv: hunter/paladin   hunter/paladin Icon_minitimeons 16 apr 2008, 12:29 am

glömde skriva buffa såg jag nu när du skrev de Wink
kommer ha ca 1800+ healing nästa gång ja sätter mig vid en dator med wow...
har fixat en del saker som kommer i mailen inatt samt att ja förberet med potions för resten av mitt guld.
har enchants på all min pve gear om ja mins rätt annars farmar ja guld på min hunter och skaffar enchants..
de ja väntar på e några andra gems som kommer göra min healing gear en del bätre.
Till överst på sidan Gå ner
yRaz
Gäst




hunter/paladin Empty
InläggRubrik: Sv: hunter/paladin   hunter/paladin Icon_minitimeons 16 apr 2008, 12:40 am

Just de ja ska köra heroic helfire så ja kan enchanta min head som inne är equipad än då ja väntar på meta socket till den med +26 healing mm..
sen kommer jag inte ihåg vad som fins för back imed ja glömt bort en hel del under tiden mitt acount var hackat men ja lär komma på sakerna snabt igen men hadde gärna tat några tips på vilken enchant ja ska göra på min back Wink minet e bra men kort Razz
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




hunter/paladin Empty
InläggRubrik: Sv: hunter/paladin   hunter/paladin Icon_minitimetor 17 apr 2008, 12:46 am

Vi har ikke plass til flere hunters sorry
Till överst på sidan Gå ner
Uniqe




Antal inlägg : 61
Registreringsdatum : 08-02-18

hunter/paladin Empty
InläggRubrik: Sv: hunter/paladin   hunter/paladin Icon_minitimetor 17 apr 2008, 2:24 am

Du är välkommen till familjen på Paladinen pma mig lr nån officer ingame.

Mvh Uniqe
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





hunter/paladin Empty
InläggRubrik: Sv: hunter/paladin   hunter/paladin Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
hunter/paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 hunter
» Bm hunter!
» Ashyra, 70 hunter! :}
» Grovt BM hunter
» Orc hunter lvl 70 , hardcore :)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: