Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Orc hunter lvl 70 , hardcore :)

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Empty
InläggRubrik: Orc hunter lvl 70 , hardcore :)   Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Icon_minitimesön 22 jun 2008, 7:23 pm

IRL info
Namn: Emil janglöv
Ålder: 20
Kön: man
Fritid: wow
Vart befinner du dig i Norden: stockholm vendelsö haninge
Har du vent: japp
Har du mic: absolut
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:
Vilka tider kan du raida:

Måndag 18:00-00:00
Tisdag 18:00-00:00
Onsdag 18:00-00:00
Torsdag 18:00-00:00
Fredag 00:00-00:00
Lördag 16:00-00:00
Söndag 16:00-00:00


Ingame info
Character namn: Simoone
Class / Race: Orc hunter
Spec: Beast master
Är du villig att specca om om det skulle behövas: absolut
Din roll i raiden: Main dps , MD , och pulla
Attunements: till allt
Pre-tbc raid exp: naxxramas cleared
Tbc.raid exp: bt cleared , hyjal cleared ,
Spel tid på din char Total/på 70: 114 days
Professions: ehchanting 375 , herb 375
Varför du vill joina Lyrical: för jag vill joina en svensk guild , och det gör det lättare att raida och mycket roligare , min förra guild va också svensk
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Jag har lirat i Nordic regin på laughting skulls . jag böt server för att alla mina polare irl spelar på alakir så jag ville inte lira själv .
Känner du någon i Lyrical: inte vad jag vet .
Armorylänk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Simoone

Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Jag är en loyjal spelare som alltid är redo med pots osv vad där hör till , mogen och skötsam .
Har alltid bästa enchantes / gemsen på mitt gear och så vill jag gärna hjälpa till med taccs om så behövs . har varit cl i många av mina tidigare guilder osv . mycket begåvad wow spelare har lirat wow sedan spelet kom ut och var 3a på servern att bli lvl 70 . säger juh en del Smile ,
ni kommer inte bli besvikna av min prestation iu raiden , kan juh allt i black temple och hyjal så det är ett plus .
Om ni vill ha mer info om mig eller min huynter kontakta mig ingame eller i denna tråd MVH Emil . (simoone) PUSS
Till överst på sidan Gå ner
mirre




Antal inlägg : 69
Registreringsdatum : 08-02-18
Ort : lycksele

Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Empty
InläggRubrik: Sv: Orc hunter lvl 70 , hardcore :)   Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Icon_minitimesön 22 jun 2008, 7:30 pm

Ser fin fint ut:)
Till överst på sidan Gå ner
Maruna

Maruna


Antal inlägg : 217
Registreringsdatum : 08-02-25
Ålder : 33

Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Empty
InläggRubrik: Sv: Orc hunter lvl 70 , hardcore :)   Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Icon_minitimesön 22 jun 2008, 7:34 pm

ser jo veldig bra ut ^^
Men du er inte hitcappad? : \
GL iaf Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Empty
InläggRubrik: Sv: Orc hunter lvl 70 , hardcore :)   Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Icon_minitimesön 22 jun 2008, 7:39 pm

jag vet att jag inte är hitcap men jag jobbar på det sjukt mkt har hafft otur med dropps i min förra guild , men jag är ändå bland de top 4 i dps ialf SmileSmile
Till överst på sidan Gå ner
gregerX

gregerX


Antal inlägg : 216
Registreringsdatum : 08-02-28
Ålder : 34
Ort : A-H00d!

Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Empty
InläggRubrik: Sv: Orc hunter lvl 70 , hardcore :)   Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Icon_minitimesön 22 jun 2008, 8:16 pm

hur hög dps har du på en vanlig fight som t ex supremus?
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Empty
InläggRubrik: Sv: Orc hunter lvl 70 , hardcore :)   Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Icon_minitimesön 22 jun 2008, 8:21 pm

Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Empty
InläggRubrik: Sv: Orc hunter lvl 70 , hardcore :)   Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Icon_minitimesön 22 jun 2008, 8:28 pm

Kan tilägga att jag har shadow ressistence gear på 310 Wink
Till överst på sidan Gå ner
gregerX

gregerX


Antal inlägg : 216
Registreringsdatum : 08-02-28
Ålder : 34
Ort : A-H00d!

Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Empty
InläggRubrik: Sv: Orc hunter lvl 70 , hardcore :)   Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Icon_minitimesön 22 jun 2008, 10:57 pm

Tack, vet dock inte hur hög dps våra hunters brukar ha på han men 990 är väll helt okej Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Empty
InläggRubrik: Sv: Orc hunter lvl 70 , hardcore :)   Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Icon_minitimemån 23 jun 2008, 12:16 am

gregerX skrev:
Tack, vet dock inte hur hög dps våra hunters brukar ha på han men 990 är väll helt okej Smile

Helt okj dps ja, men vi har nu 5 hunters i guilden och jag vet ärligt talat inte hu jag ska göra men W mig ingame så kan vi snacka lite på vent eller något //hunterCL
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Empty
InläggRubrik: Sv: Orc hunter lvl 70 , hardcore :)   Orc hunter lvl 70 , hardcore :) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Orc hunter lvl 70 , hardcore :)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 hunter
» Bm hunter!
» hunter/paladin
» Grovt BM hunter
» Ashyra, 70 hunter! :}

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: