Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Mage/Priest ansökan!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Ante
Gäst




Mage/Priest ansökan! Empty
InläggRubrik: Mage/Priest ansökan!   Mage/Priest ansökan! Icon_minitimemån 28 jul 2008, 4:14 am

IRL info
Namn: Ante Engberg
Ålder: 24
Kön: Man
Fritid: Film, Gym.
Vart befinner du dig i Norden: Sverige
Har du vent: Givetvis
Har du mic: Givetvis
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:
Vilka tider kan du raida: 18.00 -> 00.00 alla dagar i veckan. Helger när som helst.

Måndag 18:00-00:00
Tisdag 18:00-00:00
Onsdag 18:00-00:00
Torsdag 18:00-00:00
Fredag 18:00-00:00
Lördag 15:00-00:00
Söndag 15:00-00:00


Ingame info
Character namn: Senpuku / Iio
Class / Race: Undead Male / Undead Female
Spec: POMPYRO / Disc, Båda PVP spec. Speccar givetvis om för raids.
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Ja!
Din roll i raiden: DPS/Healer/DPS
Attunements:
Pre-tbc raid exp: Full aq40 och full naxx osv på min Rogue. Mage och Präst har jag gjort bwl, mc etc på.
Tbc.raid exp: KZ, ZA, SSC (upp till Leo) och TK (till void)
Spel tid på din char Total/på 70: För mycket.
Professions: Enchanting/skinning på mage. Enchanting/Tailoring på präst.
Varför du vill joina Lyrical: Verkar vara ett trevligt guild med massa folk från Norden!
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: ZOMBIES, som senare flyttade till stormscale. Efter migrationen slutade jag spela, och aktiverade mitt konto ganksa nyligen igen. Migrarade där efter tebax till AA. Just nu med i Morituri som är inaktivt och ett casual guild.
Känner du någon i Lyrical: Hoppas att få göra det Smile

Armorylänk:

Ytterliggare info om du vill tilllägga något:
Armory länken visar bara min PVP gear, har "hyffsad" PVE gear till min Mage iaf. 1100ish spell dmg, 90hit. Prästen har bara lvl60 healing gear så det är nog inte värt att nämna.

Stabil spelare som vet hur man dpsar + effektiv healing. spelat detta spel sen beta (i stort sett samma klasser). Spelade min Rogue mest under lvl60 tiden. Och den största anledningen att jag applyar är för att jag vill utforska så mycket PVE delar jag kan innan WOTLK sparkar igång. Har hållit på med PVP större delen av TBC. Därför är min TBC raidexp relativt låg.
Till överst på sidan Gå ner
Skabbo




Antal inlägg : 244
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 36
Ort : Västerås

Mage/Priest ansökan! Empty
InläggRubrik: Sv: Mage/Priest ansökan!   Mage/Priest ansökan! Icon_minitimemån 28 jul 2008, 4:12 pm

Hejsan, magen din kommer tyvärr inte kunna komma in i guilden som en raider. Vi har för närvarande fullt på mages och du behöver jobba på din spelhit (den bör vara cappad, 164 i 2/48/11)
vad gäller prästen så är denne cl för närvarande i barcelona så ett svar kan komma att dröja en vecka eller två.
Till överst på sidan Gå ner
Uffe

Uffe


Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17
Ort : Holy präst

Mage/Priest ansökan! Empty
InläggRubrik: Sv: Mage/Priest ansökan!   Mage/Priest ansökan! Icon_minitimeons 30 jul 2008, 11:32 am

Tycker att det verkar interesant. Jag ska diskutera med de andra.

Ifall du kan prata på vent så kan du vispra Ulfekman eller Skabbolina så snackar vi lite.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Mage/Priest ansökan! Empty
InläggRubrik: Sv: Mage/Priest ansökan!   Mage/Priest ansökan! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Mage/Priest ansökan!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: