Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Holy Pala's Ansökan

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Dëvine
Gäst




Holy Pala's Ansökan Empty
InläggRubrik: Holy Pala's Ansökan   Holy Pala's Ansökan Icon_minitimetis 08 jul 2008, 8:49 pm

IRL info

Namn: Kristofer

Ålder: 20

Kön: Man/Kille

Fritid: Alldeles för lite men då är det fotboll o Flickvän o alldeles för mycket wow som gäller

Vart befinner du dig i Norden:
Har du vent:
Har du mic:
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:

Vilka tider kan du raida:

Måndag 18:00- 0100+
Tisdag 18:00- 0100+
Onsdag 18:00- 0100+
Torsdag 18:00- 0100+
Fredag 18:00- 0100+
Lördag 18:00- 0100+
Söndag 18:00- 0100+


Ingame info

Character namn: Dëvine

Class / Race: Paladin Belf
Spec: Holy
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Självklart

Din roll i raiden: Bidra med ett konstant spammade av heals på Mt vanligtvis och toppa detta med nåra bubblor o förhoppningsvis inte på tanken i detta fallet dåSmile

Attunements: Har vashj vial men numera så behövs ju inte attunements men kul o glänsa lite me de lilla man kan liksom

Pre-tbc raid exp: började spela 4 veckor innan tbc kom ut så men erfarenhet där är väl lvl 39 bg med min druid:)

Tbc.raid exp: raidat full kara full ssc tries på Keal men inte downat honom samt vart inne i BT o downat upp till Terron

Spel tid på din char Total/på 70: 50 days shit den sved lite

Professions: Enchanting maxxat har soulfrost och sunfire btw

Varför du vill joina Lyrical: Har vänner där i så som PeePee vet inte om ja vågar nämna honom egentligen men Hiahexan de känndes väl inte helt bra o nämna de namnet helelr men its the truth.

Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: miggat hit från Spinebreakerså har varit i ett större guild där som hette Kroneri innan det disbandade. annars är det väl bara nåra få andra som knappt är värda att näma.

Känner du någon i Lyrical: PeePee och Hiahexan

Armorylänk:
tills armory updateras om inte denna länken funkar så säg till så updaterar ja den med det nya namnet miggade för 1 timma seddan såSmile

Vill också passa på att tacka dom som läser denna application så mycke och för att ni tog er tid.
hoppas jag hör från er snart ha de gött Mvh: Kristofer/Dëvine
Till överst på sidan Gå ner
Dëvine
Gäst




Holy Pala's Ansökan Empty
InläggRubrik: fyllnings tjosan   Holy Pala's Ansökan Icon_minitimetis 08 jul 2008, 10:28 pm

missade lite grejjer:P
Bor i Göteborg
har vent o mic med i vanliga fall:D
Till överst på sidan Gå ner
Maruna

Maruna


Antal inlägg : 217
Registreringsdatum : 08-02-25
Ålder : 33

Holy Pala's Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Pala's Ansökan   Holy Pala's Ansökan Icon_minitimeons 09 jul 2008, 12:38 am

Till överst på sidan Gå ner
Mirtha




Antal inlägg : 47
Registreringsdatum : 08-02-22

Holy Pala's Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Pala's Ansökan   Holy Pala's Ansökan Icon_minitimeons 09 jul 2008, 9:07 am

hm.. förstår inte riktigt varför du valt ut så mycket mp5 gear och gimpat ner din crit under 20%..

Du kör även med pendant otvy trots maxad alchemy vilket ställer mig helt mot väggen, detta tillsammans med oenchantad chest, gloves, boots samt slacker enchant på shoulders gör att din +healing blir lidande:v

hursomhelst, lycka till med applikationen, kram!
Till överst på sidan Gå ner
Dëvine
Gäst




Holy Pala's Ansökan Empty
InläggRubrik: Försvaret:)   Holy Pala's Ansökan Icon_minitimeons 09 jul 2008, 6:12 pm

Lirade Za igår när ja först kom till denna servern med nån guild grejjen va den att dessa insisterade med att använda endast 2 healers så ja va tvungen o ha mp5 gear på mig för o inte ooma alldeles för tidigt, samtidigt som en paladin utan crit inte är en paladin right?Smile så därför ser setupen rätt skum ut kan jag hålla med om. sen oenchadeitems beror helt på att dom antingen är nya elelr att ja aldrig använder dom i vanliga fall. att jag saknar trinketen från alchemy är dåligt de erkänner jag och ja ha rdessutom ingen rep alls med quel danas mend e kommer peepee har lovat:)
ja ska försöka komma ihåg o logga med mitt normalare gear ikväll så ni får se detta. ha de gött så länge
Till överst på sidan Gå ner
Uffe

Uffe


Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17
Ort : Holy präst

Holy Pala's Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Pala's Ansökan   Holy Pala's Ansökan Icon_minitimetor 10 jul 2008, 6:09 am

Prata med Ulfekman eller Pankhurst...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Holy Pala's Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Pala's Ansökan   Holy Pala's Ansökan Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Holy Pala's Ansökan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: