Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Peepee - Orc Meatwall

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Peepee
Gäst




Peepee - Orc Meatwall Empty
InläggRubrik: Peepee - Orc Meatwall   Peepee - Orc Meatwall Icon_minitimefre 27 jun 2008, 11:35 pm

IRL info
Namn: Patrik Persson
Ålder: 22
Kön: Male
Fritid: Träna & kröka
Vart befinner du dig i Norden: Helsingborg, Skåne, Sverige
Har du vent: Ja
Har du mic: Ja
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: ~
Vilka tider kan du raida:

Måndag 18:30-00:00
Tisdag 18:30-00:00
Onsdag 18:30-00:00
Torsdag 18:30-00:00
Fredag 19:00-00:00
Lördag 00:00-00:00
Söndag 00:00-00:00

då 00:00 är 24:00

Ingame info
Character namn: Peepee
Class / Race: Orc Warrior
Spec: 11/5/45
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Jovars.
Din roll i raiden: Tonkitonka.
Attunements: NAXX!!111019
Pre-tbc raid exp: Clearat AQ
Tbc.raid exp: Lekt rundor i SSC & TK
Spel tid på din char Total/på 70: 26 dagar
Professions: Mining & BS - 375 på båda
Varför du vill joina Lyrical: Hiahexan & Qô spelar här. Då dessa är två av mina närmaste vänner och det är dessa jag spelat med sedan början av wow hade det varit kul att spela ihop med dem igen.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: DING, The Ancient, Revenant, Triumph typo. Anledning till att jag droppa DING var serverbyte för att lira med polarna. The anicent gilla inte min pause jag tog för att fixa körkortet sen revenant och triumph disbanda vi pga slack helt enkelt. Triumph är dock enda guilden som varit på Al'akir.
Känner du någon i Lyrical: Qô & Hiahexan
Armorylänk: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Peepee

Ytterliggare info om du vill tilllägga något:
Är en gammal hardcore gamer som haft uppehåll sedan våren började mer eller mindre.
Maintank i alla gamla guilder utom TA då jag var andra tank.
Jag har väldigt lätt för att komma underfund med nya händelser samt ha ett öga på 'allt' som händer under ett raid.

Sedan äger min chestpiece!! Den har varit förbannad sedan jag fått den då INGENTING i uppgradeväg har droppats för mig. 36badges sedan köper jag en ny, Vilket blir nu i helgen säkerligen.
Detta har inte blivit av tidigare då jag började spela igen efter ett mindre uppehåll igår, torsdag.
Till överst på sidan Gå ner
Delewu




Antal inlägg : 19
Registreringsdatum : 08-06-08

Peepee - Orc Meatwall Empty
InläggRubrik: Sv: Peepee - Orc Meatwall   Peepee - Orc Meatwall Icon_minitimefre 27 jun 2008, 11:37 pm

Kan ju säga att jag spelat med denna killen hela min 'wow karriär'. Han har alltid spelat maintank och han älskar att spela tank.

Min lilla favorit PP.

Kan väll säga att han är min barndomskompis också, känt han i 15 år.
Till överst på sidan Gå ner
coreyi
Admin
coreyi


Antal inlägg : 328
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 34
Ort : ösmo

Peepee - Orc Meatwall Empty
InläggRubrik: Sv: Peepee - Orc Meatwall   Peepee - Orc Meatwall Icon_minitimelör 28 jun 2008, 4:47 pm

hmm jag spela med i triumph hehe och jag kommer i håg dig Razz lol du vet säkert inte vem jag är men vi kan snacka lite på vent/ingame


MVH coreyi
Till överst på sidan Gå ner
https://lyrical.swedishforum.se
Peepee
Gäst




Peepee - Orc Meatwall Empty
InläggRubrik: Sv: Peepee - Orc Meatwall   Peepee - Orc Meatwall Icon_minitimelör 28 jun 2008, 6:01 pm

Johodå Coreyi! var dock jätteosäker på om det var du eller inte.. Suttit och klurat på det de senaste dagarna Wink
Gott att få det utklarat Smile

Drar dig ett PM imorgon. Nu skall det invigas att Qô har blivit singel igen. Bis morgen!
Till överst på sidan Gå ner
coreyi
Admin
coreyi


Antal inlägg : 328
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 34
Ort : ösmo

Peepee - Orc Meatwall Empty
InläggRubrik: Sv: Peepee - Orc Meatwall   Peepee - Orc Meatwall Icon_minitimelör 28 jun 2008, 8:38 pm

hahah okey har hört massor av gott om dig från ett par trimph spelare här i lyrical om du jkommer i håg dmw Razz
dock synd att trimuph gick ner hade kul där Sad Razz men men jag var tank där du bar så mycket bättre gearade en mig men nu är det kanske tvärt om Razz



är nog innne effter 13 i morong lär ju sitta och köra arena med GM skabbo och dricka öl Very Happy


/// MVH coreyi
Till överst på sidan Gå ner
https://lyrical.swedishforum.se
Whiskas

Whiskas


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 08-06-14

Peepee - Orc Meatwall Empty
InläggRubrik: Sv: Peepee - Orc Meatwall   Peepee - Orc Meatwall Icon_minitimesön 29 jun 2008, 5:24 pm

haha, PEEPEE tonk !!!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Peepee - Orc Meatwall Empty
InläggRubrik: Sv: Peepee - Orc Meatwall   Peepee - Orc Meatwall Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Peepee - Orc Meatwall
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: