IRL info
Namn: Emil janglöv
Ålder: 20
Kön: man
Fritid: wow
Vart befinner du dig i Norden: stockholm vendelsö haninge
Har du vent: japp
Har du mic: absolut
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:
Vilka tider kan du raida:
Måndag 18:00-00:00
Tisdag 18:00-00:00
Onsdag 18:00-00:00
Torsdag 18:00-00:00
Fredag 00:00-00:00
Lördag 16:00-00:00
Söndag 16:00-00:00
Ingame info
Character namn: Simoone
Class / Race: Orc hunter
Spec: Beast master
Är du villig att specca om om det skulle behövas: absolut
Din roll i raiden: Main dps , MD , och pulla
Attunements: till allt
Pre-tbc raid exp: naxxramas cleared
Tbc.raid exp: bt cleared , hyjal cleared ,
Spel tid på din char Total/på 70: 114 days
Professions: ehchanting 375 , herb 375
Varför du vill joina Lyrical: för jag vill joina en svensk guild , och det gör det lättare att raida och mycket roligare , min förra guild va också svensk
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Jag har lirat i Nordic regin på laughting skulls . jag böt server för att alla mina polare irl spelar på alakir så jag ville inte lira själv .
Känner du någon i Lyrical: inte vad jag vet .
Armorylänk:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=SimooneYtterliggare info om du vill tilllägga något: Jag är en loyjal spelare som alltid är redo med pots osv vad där hör till , mogen och skötsam .
Har alltid bästa enchantes / gemsen på mitt gear och så vill jag gärna hjälpa till med taccs om så behövs . har varit cl i många av mina tidigare guilder osv . mycket begåvad wow spelare har lirat wow sedan spelet kom ut och var 3a på servern att bli lvl 70 . säger juh en del
,
ni kommer inte bli besvikna av min prestation iu raiden , kan juh allt i black temple och hyjal så det är ett plus .
Om ni vill ha mer info om mig eller min huynter kontakta mig ingame eller i denna tråd MVH Emil . (simoone) PUSS