Jag får ursäkta att den här blev skriven lite senare än de andra från Cult of rapture, menjag hoppas att detta inte gör någon skada.
IRL info
Namn: Johan.
Ålder: 16.
Kön: Man.
Fritid: Spelar fotboll, WoW och Sommarjobbar (snart).
Vart befinner du dig i Norden: Sverige, Skåne (Typ Ystad).
Har du vent: Japp.
Har du mic: Japp, men det är inget jag föredrar att använda (skånsk dialekt).
Vilka tider kan du raida:
Måndag 21.00-01.00
Tisdag 19.00-01.00
Onsdag 21.00-01.00
Torsdag 19.00-01.00
Fredag 19.00-
Lördag 19.00-
Söndag 19.00-
(Undantag kan ske, kan tyvärr inte lova att vara online dessa tider varje vecka)
Ingame info
Character namn: Ocaraz
Class / Race: Shaman/Orc
Spec: Elemental, har även gear till enhancement och resto (dock bara 1721 +healing)
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Om jag har råd, dvs, för det mesta.
Din roll i raiden: Totems, totems och totems? Blood Lust var tionde minut och en för mig godkänd dps.
Attunements: Allt, dvs inget nuförtiden.
Pre-tbc raid exp: ZG, MC, AQ20, BWL och lite AQ40.
Tbc.raid exp: Kara, Gruul, ZA , Maggy och Lurker.
Spel tid på din char Total/på 70: 73 dagar, varav 35 på 70.
Professions: Ingår i armory länken.
Varför du vill joina Lyrical: Är mycket sugen på end-game raiding i alla dess former, även ute efter en social guild med god stämning.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Convicted, disbandade efter två års trogen tjänst, Cult of Rapture, Ja vi går vidare nu.
Känner du någon i Lyrical: Är inte säker på alla som är medlemmar här men skulle inte vara omöjligt. Känner Perkulatorn, dock bara in-game.
Armorylänk:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=OcarazYtterliggare info om du vill tilllägga något: har en alt mage some kanske skulle kunna vara av intresse ifall ni inte har bruk för någon shaman.
Character namn: Spellmaster
Class/race: Mage/troll
Spec: 2/48/11
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Självklart
Din roll i raiden: Dps, intellect och CC.
Attunements: Allt, dvs inget nuförtiden.
Pre-tbc raid exp: ZG, MC, AQ20, BWL och lite AQ40.
Tbc.raid exp: Kara, Gruul, ZA , Maggy och Lurker.
Spel tid på din char 30 dagar, varav 18 på 70
Armorylänk:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Spellmaster
Ytterliggare info om du vill tilllägga något: 163/164 spellhit, men arbetar på roben och shouldersen från MgT heroic, så jag har planerat allt för 164 asap, med robe+shoulders får jag även mer intellect och stamina.
Det var allt från mig, tack för visat intresse
//Johan