IRL info
Namn: Christian
Ålder: 16
Kön: Male
Fritid: Wow og Fodbold
Vart befinner du dig i Norden: Danmark
Har du vent: ja
Har du mic: ja , for tiden har jeg :p
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: jeg forstår swe og norsk, men ikke så meget norsk på VT Finsk kender jeg overhovedet ikke :S
Vilka tider kan du raida:
Måndag 15:00 - 23:00
Tisdag 15:00 - 23:00
Onsdag 15:00 - 23:00
Torsdag 15:00 - 23:00
Fredag 14:00 - 03:00
Lördag 14:00 - 03:00
Söndag 15:00 - 23:00
Ingame info
Character namn: Draqoz
Class / Race: Paladin / Blood Elf
+Healing: 2010
Spec: Holy
Armorylänk:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=DraqozÄr du villig att specca om om det skulle behövas: ja, men skal nok øve mig lidt i prot men har meget epic prot gear i banken fra karahzan :p
Alt: Jeg har en alt, eller det er en rimelig godt geared rogue, som godt kan raide TK/SSC. tror jeg :p den hedder Lawtoxz. Level 70 ofc :p
Din roll i raiden: Healer, vil jeg gætte på
Attunements: Alle
Pre-tbc raid exp: Jeg spillede ikke lvl 60 jeg kom i 60 lige efter TBC
Tbc.raid exp: Karazhan, Gruul,ZA, Maggie, SSC Cleared. TK: 3/4, 2 bosser i Mount Hyjal.
Spel tid på din char Total/på 70: 28 dage, 17 i 70
Professions: 375 Leatherworking(på roguen) har nogle rare crafts.
Varför du vill joina Lyrical: Fordi jeg synes at det lyder som et guild på mit niveau, og jeg trænger virkelig til et nyt guild, og jeg håber virkelig i tager mit appl seriøst, for jeg vil virkelig gerne joine Lyrical, selvom det er ikke det bedste på Al'akir så er det fint til mig ikke at i suger jeg synes i klare jeg fint i progses :p og det er sådan et guild jeg godt vil joine. Jeg synes selv jeg har hvad der skal til for at raide i et guild som dette, angående gear og brain :p Hehe
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: jeg har engang været i Expect No Mercy ^^ , Tæskeholdet og Desecration, jeg leavede ikke Expect No Mercy eller Tæskeholdet, de disbanded. Jeg har været i Azerothian Vikings. Hvor jeg blev kicked for noget AFK før raid begyndte :s
Känner du någon i Lyrical: Nej, jeg kender ikke nogen i Lyrical, men håber på at få raidet en masse og en masse heroic Er klar på det meste
Det var alt fra mig, jeg håber at høre fra jer hurtigts muligt