IRL info
Namn: David Johansson
Ålder: 18
Kön: Manligt lagd
Fritid: Lira wow, chilla med polarna och raida som e så skoj
Vart befinner du dig i Norden: Sverige, Trollhättan, Norr om GBG
Har du vent: Ja, det har jag
Har du mic: Ja, det har jag
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: jag kan prata svenska och förstår även svenska/norska/danska.
Vilka tider kan du raida:
Raidar helst från 19:00-23:00 men försöker anpassa mig till era raidtider om ni har annorlunda.
Måndag
Tisdag 19:00-23:00
Onsdag 19:00-23:00
Torsdag 19:00-23:00
Fredag 19:00-00:00
Lördag 19:00-00:00
Söndag 19:00-23:00
Ingame info
Character namn: Droknath
Class / Race: Shaman
Spec: Restoshaman 0/3/58
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Ja självklart, Fast eftersom att jag e så förälskad I restoträdet så håller jag mig helst till det speccet.
Din roll i raiden: Att Hela det jag ska hela. vanligtvis så är jag raidhealer eftersom att shamaner är guld värda när det gäller raidhealing.
Attunements: är attunad tilll MH/BT
Pre-tbc raid exp: vart i lvl 55 när tbc kom ut-.-
Tbc.raid exp: Jag har lirat I syntax errorguilden innan och med dom har jag downat allt från kz till Shade I bt.
Har alltså clearat hela gruul/maggy/ssc/tk/MH.
Spel tid på din char Total/på 70: 50 days.
Professions: enchanting 375 herbalism 375 fishing 375 cooking 365, kan vara jävligt bra eftersom att jag fixar alla nödvändiga consumables till raider etc.
Varför du vill joina Lyrical: Jag vill Joina lyrical för att det verkar som en soft guild där alla hjälper varandra och jag har dessutom hört från ett par polare som lirat här att den vart riktigt grym när det gäller pve också och eftersom att jag e en pveälskare så vore jag yttest tacksam om jag kunde få joina eran guild
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Syntax error på denna servern och jag leava dom efter 7 månader främst för deras sätt att styra och jag ville dessutom försöka utforska andra servrar vilket jag insåg vart ett stort misstag eftersom att den servern jag kom till vart kass. Dessutom inom syntax så kände jag ingen gemenskap längre.. jag menar Man lirar wow för att ha kul och för att kuna vara ett team. man ska inte bete sig som bitches mot varandra imo.
Känner du någon i Lyrical: Jag gör inte det:( har dock ett par polare som vart med i guilden och dom snacka skitbra om er.
Armorylänk:
Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Jag önskar mig själv all lycka i världen och hoppas att kunna få komma in i guilden för att jag har hört så mycket sjyssta grejer om er. ah Hoppas ni tycker om det ni ser och hoppas ni hör av er så snart som möjligt.. /droknath