Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

LeifX (Otippad)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
LeifX

LeifX

Antal inlägg : 32
Registreringsdatum : 08-02-20
Ålder : 35

LeifX (Otippad) Empty
InläggRubrik: LeifX (Otippad)   LeifX (Otippad) Icon_minitimesön 30 mar 2008, 11:58 pm

Här kommer min app:

IRL info
Namn: Sven Tobias
Ålder: 19
Kön: Pojke p13
Fritid: Supa
Vart befinner du dig i Norden: Västernorrland , Sundsvall , Alnö (Norrlands Hawai)
Har du vent: JA
Har du mic: Japp
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:
Vilka tider kan du raida:

Måndag 00:00-00:00
Tisdag 00:00-00:00
Onsdag 00:00-00:00
Torsdag 00:00-00:00
Fredag 00:00-00:00
Lördag 00:00-00:00
Söndag 00:00-00:00

Kan raida 24/7 har varken skola eller jobb

Ingame info
Character namn: LeifX
Class / Race: Troll Hunter
Spec: 41/20/0 beast mastery
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Japp Smile
Din roll i raiden: Bra dps / cc det jag kan och god lyssnare
Attunements: Allt
Pre-tbc raid exp: N/A
Tbc.raid exp: Kara , SSC fram till Vash och TK VR , Alar , Solarian
Spel tid på din char Total/på 70: 39dar 9timmar
Professions: Mining 375 och Encanting 375
Varför du vill joina Lyrical: Bra guild har spelat i den förut
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Lyrical för jag skulle byta server å börja raida bt men guilden disbandade
Känner du någon i Lyrical: Dom flesta
Armorylänk: Kan inte länka för jag har nyss flyttat

Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Snart jul!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.free6.com
grovt

grovt

Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-02-22

LeifX (Otippad) Empty
InläggRubrik: Sv: LeifX (Otippad)   LeifX (Otippad) Icon_minitimemån 31 mar 2008, 2:16 am

du har leavat 2gånger...och hade jag vart CL nu,så hade jag absolut inte tagit in dig,man kan inte leava och joina hur som helst,antingen är man med i guilden och är aktiv annars skiter man i det,det är min åsikt. afro
Gäst
Gäst

LeifX (Otippad) Empty
InläggRubrik: Sv: LeifX (Otippad)   LeifX (Otippad) Icon_minitimemån 31 mar 2008, 12:47 pm

vi har fullt på hunters atm med 4-5 hunters som raider. Prøv gjen på et senere tidspunkt. No
Gäst
Gäst

LeifX (Otippad) Empty
InläggRubrik: Sv: LeifX (Otippad)   LeifX (Otippad) Icon_minitimemån 31 mar 2008, 1:24 pm

men han har gjort det lika många gånger som locken vf kan inte han joina igen
LeifX

LeifX

LeifX (Otippad) Empty
InläggRubrik: Sv: LeifX (Otippad)   LeifX (Otippad) Icon_minitimemån 31 mar 2008, 2:58 pm

GROVT här kommer ditt svar!
Jag lämnade första gången för jag skulle sluta spela då joinade jag sacred för besnik ville det jag var alldrig med på nån raid med dom det mesta jag gjorde med dom var att köra en heroic för jag spelade bara nån gång i veckan. Sen insåg jag att det sög å inte spela så jag började igen och då joinade jag Lyrical och raidade med dom men jag tog alldrig något item under nån av gångerna jag var i Lyrical och efter ett tags raidande i Lyrical så ville en irl kompis att jag skulle migrata till grimbatol för å raida bt med deras guild men sen en vecka efter min migrate så disbandade den guilden så nu är jag tillbaks på alakir.

Jag förstår inte ditt problem jag har lämnat 2ggr det kanske är lite onödigt men jag var mycket aktiv klarade mina uppgifter osv men jag tog alldrig något loot så vad är problemet? Mvh Sven din vän
Gäst
Gäst

LeifX (Otippad) Empty
InläggRubrik: Sv: LeifX (Otippad)   LeifX (Otippad) Icon_minitimemån 31 mar 2008, 6:03 pm

Hejsan Otippad

När jag en gång i tiden började spela med dej så tycke jag att du var bra hjälpsam och o visade dej mycket, sen när jag kom tillbaka efter sommarn för att börja spela igen så har jag bara sett dej leta efter guild på guild hela tiden och aldrig stannat speciellt länge. Så tyvärr så i mina ögon är inte du nån person som det går att lita på när det gäller att stanna kvar och hjälpa till. Att sen säga att du inte har tagit nån loot och tro att då är det inga problem alls... så är det jue inte, loot är som en belöning för att man är med och raidar. Utan det som är det värsta jag vet är folk som drar iväg till ett annat guild för att dom har bättre progress, sen när det inte gick bra så vill man komma tillbaka?
Varför? för att joina o stanna tills man hittar nått nytt igen... nä sånt blir man bra less på och det här är inte första gången heller som jag vet att du har velat sticka iväg och sen komma tillbaka.
Tyckte att det var kul att spela med dej ett tag, men sen när du bara vill komma nån vart själv så har jag faktiskt ingen lust att raida med dej heller... ett guild hjälps man åt för att bygga upp och ser till så att man kommer nånstanns.

Hur som helst så är det inte upp till mig men jag ville bara säga vad jag tycker och om du inte kommer med så får du väl hitta nått annat guild med bättre progress att joina, det du ändå är rätt bra på!
LeifX

LeifX

LeifX (Otippad) Empty
InläggRubrik: Sv: LeifX (Otippad)   LeifX (Otippad) Icon_minitimemån 31 mar 2008, 6:09 pm

LOL har bara raidat med Laddad , Lyrical sen har jag inte raidat med nån på alakir. Sen flyttade jag till grimbatol för å raida bt men guilden jag joinade disbandade så jag fick raida med en guild som hette enigma då körde vi en hel SSC sen flyttade jag tillbaka till alakir
Sponsored content

LeifX (Otippad) Empty
InläggRubrik: Sv: LeifX (Otippad)   LeifX (Otippad) Icon_minitime

LeifX (Otippad)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Otippad