Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

mage? (chuck norris)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
lewin
Gäst

mage?    (chuck norris) Empty
InläggRubrik: mage? (chuck norris)   mage?    (chuck norris) Icon_minitimefre 14 mar 2008, 10:14 pm

IRL info
Namn: 0scar Levin
Ålder: 16
Kön: MAN!
Fritid: wow?
Vart befinner du dig i Norden: Så långt ner i skåne du kan komma.
Har du vent: yes
Har du mic: yes
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: jag är skåning så ni kanske inte förstår mig men jag förstår er..
Vilka tider kan du raida:

Måndag 18:00----23:30
Tisdag 18:00----23:30
Onsdag 18:00----23:30
Torsdag 18:00----23:30
Fredag 18:00----23:30
Lördag 18:00----23:30
Söndag 18:00----23:30

Nolife?

Ingame info
Character namn: lewin
Class / Race: Bloodefl tjej (mage)
Spec: 50/0/11
Är du villig att specca om om det skulle behövas: jau
Din roll i raiden: dps och få upp stämningen.
Attunements: kan raida allt ni raidar men är inte attumend med bt och de skiten.
Pre-tbc raid exp: inte så jäkla mkt men lite har jag väll från naxx/aq40/20/bwl/mc.
Tbc.raid exp: kara/grull/tk/ssc mm..
Spel tid på din char Total/på 70: 30 dagar
Professions: spellfire tailor 375/375
Varför du vill joina Lyrical: för att mina irl polare har slutat spela så jag är ensamm på min server /cry.. så nu tängke jag byta till eran för att jag vill lira lite med min goa kompis crantz.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: jag pallar inte guilder som bara slackar och inte är serriösa för då kommer man ingenstanns så det skulle vara den anledningen till att jag skule dra från en guild.. <3
Känner du någon i Lyrical: Emil (crantz) rosenkrans.
Armorylänk: 2sek..

Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Ja asså.. det är såhär att jag ska byta till denna servern om jag blir accepterad att joina. jag är för tillfället på server Darnsorrow.

Peace and love /mvh levin What a Face
Till överst på sidan Gå ner
lewin
Gäst

InläggRubrik: mage? (chuck norris)   mage?    (chuck norris) Icon_minitimefre 14 mar 2008, 11:18 pm

förlåt
lewin
Gäst

InläggRubrik: mage? (chuck norris)   mage?    (chuck norris) Icon_minitimefre 14 mar 2008, 11:30 pm

hej igen, blev lite fel med armory länken men jag nickar lewin på min mage och finns på darksorrow.
jag kan även raida på helger från 14:00 tills hur långt som hällst inpå nätterna..

/mvh lewin.
nax

nax

Antal inlägg : 38
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 34

InläggRubrik: Sv: mage? (chuck norris)   mage?    (chuck norris) Icon_minitimesön 16 mar 2008, 3:24 am

tja, mage CL här.. förlåt för att det tog lite tid med svaret.. enligt min åsikt så passar du in i våran guild ^^

whispa mig lr nån officer när du är här för en inv som trail till och börja med

//nax
Gäst
Gäst

InläggRubrik: tack <3   mage?    (chuck norris) Icon_minitimesön 16 mar 2008, 2:28 pm

tackar så mkt för ni accepterar mig, ska bara försöka få crantz att flytta min gubbe.. Very Happy
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: mage? (chuck norris)   mage?    (chuck norris) Icon_minitime

mage? (chuck norris)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» mage? (chuck norris)
» 70 mage