Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

Warrior tank barumpa

Gå ner 
FörfattareMeddelande
barumpa
Gäst

Warrior tank barumpa Empty
InläggRubrik: Warrior tank barumpa   Warrior tank barumpa Icon_minitimetis 25 aug 2009, 8:35 pm

Din karaktär
Namn: Barumpa (gamla umpabumpa)
Klass och spec: Warrior tank (kan specca dps med men har typ bara pvp gear atm jobbabr på det med)
Länka gärna från wowhead, wowdb eller liknande sidor om du har en annan spec än vad du har på wowarmory.
Armorylänk:
Logga ut i ditt PvE-gear för att underlätta för oss.

Om dig
Ditt namn: Andreas "Fjant" Gärdebrand
Din ålder: 26
Var befinner du dig: Sverige, småland i växjö trakten
Förstår du skriven och talad svenska: Japp tror jag ^^

Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP
Intel quad core 3.73ghz
4gb ddr3
nvidia 9750 x4 quad sli
(jag klarar spela det mesta^^)
100/100mbit

Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner?
Yes inga problem

Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare.
Alla dagar från 1800 o till 2400

Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama?
Snacka med bla evio megatron om umpabumpa har varit med i laddad, crystal castles frostboll o lite annat inte mkt drama. har varit på ett break ett tag men är tillbaka nu

Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det?
Vanilla - lite i naxx 1 vinge typ
Tbc - Allt utom sunwell
nuivarande - 25 manna ulduar - upp till mimiron 10 manna - dödat mimiron

Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför?
Tröttnat o tog en nyligen höll på aatt flytta ihop med en tjej o så men hon pissade på mig så =P jag ska bli bög nu istället!

Playtime: 100 dagar om 1 timme på 80 : 34 dagar

Pre-WotLK experience: titta lite uppåt

Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid?
Alltid förberedd o jag har råd med det inga problem alls

Har du några WWS-loggar vi kan kolla på? tyvärr inte

Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning. nepp hatar alts

Känner du någon som spelar i Lyrical redan? Evio megatron sen kanske det är mera har spelat med många svenskar på denna servern, Som Umpabumpa då

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig? jag orkar inte med att snacka engelska =P men jag kkan göra det ^^ men sen vill jag börja raida igen o varför inte med ett gäng svenskar?

Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss!
jag är galen lätt lärd o kan nöta bossar 'r inte rädd för att wipa 4 timmar i rad dedikerad spelare!
Till överst på sidan Gå ner
Baatoz

Antal inlägg : 51
Registreringsdatum : 08-02-17

InläggRubrik: Sv: Warrior tank barumpa   Warrior tank barumpa Icon_minitimeons 26 aug 2009, 7:46 am

Men gosse är det Umpa!!? =) klart du ska med.

Men du kommer förmodligen få vara lite ombytlig av dig eftersom vi har mycket tanks.

Pma nån Officer (Melindor/Vargtass, Sundancer, Illian/ulfekman, Skabbo/Kalaskossan för invite.

Mvh
Melindor
barumpa
Gäst

InläggRubrik: Sv: Warrior tank barumpa   Warrior tank barumpa Icon_minitimeons 26 aug 2009, 10:58 pm

ja det är umpa haha det ska jag göra o jag kan köra vad fan som helst =) bara jag får spela suger i tarmen har itne varit online idag för jobbet krävde mig för vi hade fin besök från italien o österrike....
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Warrior tank barumpa   Warrior tank barumpa Icon_minitime

Warrior tank barumpa
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tank apply
» 2 helare och 1 tank