Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Protadin

Gå ner 
FörfattareMeddelande
sayl

sayl


Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 09-08-11

Protadin Empty
InläggRubrik: Protadin   Protadin Icon_minitimeons 12 aug 2009, 5:20 pm

Din karaktär
Namn: Sayl of Al'akir
Klass och spec: Paladin Prot
Länka gärna från wowhead, wowdb eller liknande sidor om du har en annan spec än vad du har på wowarmory.
Armorylänk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Sayl
Logga ut i ditt PvE-gear för att underlätta för oss.

Om dig
Ditt namn: Fredrik "Håkan" Håkansson
Din ålder: 17 fyller 18 i September
Var befinner du dig: Linköping
Förstår du skriven och talad svenska: Japp

Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP
Är inte jätte bra på sånt men i 25man har jag runt 150-200ms och 30-40 fps har inga problem med lagg

Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner? japp

Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare. Har ganska mycket tid över bara jag planerar mina studier bra så ska jag kunna raid alla dagar utom kanske fredag/lördag för då är det ju annat än wow =)

Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama? Crystal Castles guilden tog slut när några spelare lämna var officer. Embrace atm blev sugen på att börja lira i en Svenska guild och min vän Azthac joina er så besluta jag mig för att applaya.

Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det? Naxx 25/10 eoe 10/25 ulduar har downat mimiron på 25man har kört upp till mimiron på 10man
Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför? Inga längre sedan jag börja
Playtime: 11 dagar 8 timmar på Palyn på 80 och 19 på min mage på 80
Pre-TBC experience: raida inte pre tbc men i tbc upp till illidan cuncil

Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid? Feast om det finns annars 40 stg 40stamina och flask of stonblood har atm 6k guld så pengar till consumables är inga problem
Har du några WWS-loggar vi kan kolla på? nope sry
Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning. Mage ungefär lika bra gear men är inte pepp på att spela på henne vill tanka tycker det är roligast. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Emrical kan göra 10man med henne och så men på guild raids så vill jag köra på min paladin

Känner du någon som spelar i Lyrical redan? Azthac

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig? Ni verkar vara en guild som har seriösa raids och bra progress precis vad jag vill ha. Jag antar att ni söker aktiva spelare och det är precis vad jag tänker vara. Känns roligt med en nystart och tänker göra mitt bästa för att hjälpa till.

Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss! Jag vet vad jag gör när jag spelar jag tar mitt spelande relativt seriöst men tjurar inte om det går dåligt utan uppmuntrar heller till att kämpa vidare. Jag tror ni kommer gilla min lilla Paladin för hon är hårdast av dom hårda Wink Jag har även gott holy gear som offspec och healar gärna dom fajter som det inte behövs alla tanks.
Till överst på sidan Gå ner
 
Protadin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: