Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

Kaiuri Warlock

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
kaiuri

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 09-08-10

Kaiuri Warlock Empty
InläggRubrik: Kaiuri Warlock   Kaiuri Warlock Icon_minitimemån 10 aug 2009, 9:57 pm

Din karaktär
Namn:
Kaiuri
Klass och spec: Warlock, Har full vetskap om Affli, Demo, Destro och div. hybrid speccs. Spelar vad guilden föredrar att lirar.
Destro
Affliction
Demonology
Armorylänk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Kaiuri

Om dig
Ditt namn:
Kristofer
Din ålder: 17
Var befinner du dig: Stockholm Sollentuna
Förstår du skriven och talad svenska: Jarå

Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP

CPU 5.2 GHz
4 GB RAM
GeForce 9800 GT Grafikkort
Blixtvik 100/100

Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner?

Ja absolut, har alla versioner samt mic och hörlurar.

Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare.

Jag ska nog kunna vara ledig från 5 och framåt alla dagar. Undviker helst att spela varje dag, men vill gärna kunna raida så mkt som möjligt.

Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama?

Mit första seriösa raiding guild på warlocken va balanced på Auchindoun. Lämnade pga att guilden löstes upp. Joinade lite senare fram ett hel svenskt raiding guild, och lämnade av samma anledning. Nu sitter jag i ett guild som några kompisar fick mig att joina, men har tröttnat pga att dom inte raidar så mkt som jag vill.

Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det?
Jag har clearat allt pre 3.1 (utom 3d25). 13/14 Ulduar10, 9/14 Ulduar25 och några få hardmodes. Kan taktikerna till resten av hardmodsen.
Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför?
Jag har spelat wow ända sen det släpptes och har bara tagit några få pauser (1-4 månder).
Playtime:
60 dagar 13 timmar
Pre-TBC experience:
Clearat MC, AQ20, och några bossar i BWL (på en human mage).

Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid?

Jag kommer alltid till raids med Flask of the frost wyrm och Tender shoveltusk flank. Jag har alltid tillräckligt med pengar, och kan fixa ännu mer lätt.
Har du några WWS-loggar vi kan kolla på?
Nej tyvär inte, alla har gått ut, och såklart har jag dom inte sparade på datorn. Men jag har en Screen där jag gör singeltarget dummy dps, om det inte räcker och ni verkligen vill ha en wws så påpeka det.
Ps. Jag har bättre gear nu än vad jag har på bilden, så kan göra mycket bättre än så.
Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning.
Har en 29 druid som jag håller på att lvla upp. Inget riktigt seriöst

Känner du någon som spelar i Lyrical redan?
Nej

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig?
Jag nämnde förut att jag lirade med ett svensk raiding guild. Jag trivdes verkligen i det guildet och guilden jag är i för tillfället är inte tillräckligt seriöst för mig.

Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss!
Jag är en spelare med hög standard helt enkelt. Jag är seriös när det behövs och social och jäkligt skön person annars. Utom pve så gillar jag också pvp. Just nu lirar jag i ett team med 1750 rating, och försöker komma längre :/. Jag tycker att någon med pvp exp klarar sig bättre i pve också, och är mer uppmärksam på händelser i en fight runtomkring en, samtidigt som man gör grymm dps.
Jag hoppas ni gillar min app, tycker ni att det saknas något eller om ni undrar något så skriv gärna.
Till överst på sidan Gå ner
Uffe

Uffe

Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17

Kaiuri Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Kaiuri Warlock   Kaiuri Warlock Icon_minitimemån 10 aug 2009, 10:38 pm

Hör av dig till mig eller skabbo så diskuterar vi över venten.

JAg spelar antagligen på Ulfekman, Orcfröken eller Illan
Till överst på sidan Gå ner

Kaiuri Warlock
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Warlock
» Ny app. Benjo UD Warlock
» 70 Undead Warlock

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-